گوناگون

فقدان آگاهی مسئولان در عدم حل حادثه طوفان بی تاثیر نبوده است

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در ادامه هفتاد و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران ، محسن پیرهادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شهر تهران به غبار دیروز تهران اشاره نمود وافزود: باید در نظر داشت که این موضوع نیز همانند مسئله طوفان نیازمند بررسی جدی است وباید اقدامات لازم در جهت رفع آن از سوی مسئولان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه این موضوع نیازمند آگاهی لازم است به نقش ویژه رسانه ها در جهت آگاهی به شهروندان اشاره نمود و افزود: باید در نظر داشت که عدم آموزش وآگاهی شهروندان از یک سو و از سوی دیگر یک از مهمترین دلایل در جهت حل این معضل تاکنون بوده است.

وی تصریح کرد: اعضا و مسئولان باید بر این موضوع واقف گردند که عدم توجه به این مسئله سبب ایجاد مسائلی پیرامون شهروندان خواهد شد.

در ادامه این تذکرات حکیمی پور عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حضور حجه الاسلام والمسلمین خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی به ارائه تذکری پرداخت وافزود: حضور ایشان در این جلسه جهت ارائه گزارش از فعالیت‌های آن سازمان و بحث وبررسی پیرامون نحوه تعامل و همکاری شورای شهر و سازمان تبلیغات بوده در حالی که تمام صحبت‌های ایشان در این جلسه منحصر به ماه مبارک رمضان شد.

مسجد جامعی در پاسخ حکیمی پور به اعلام آمادگی خاموشی جهت ارائه گزارش اشاره نمود وافزود: دعوت ایشان دراین جلسه تنها به جهت بیان ارزشهای ماه مبارک رمضان بوده است نه ارائه گزارش.

انتهای‌پیام/

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا