Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیر

فورد رنجر رپتور ، پیکاپی پرفورمنس، قدرتمند و چالاک + عکس

فورد رنجر رپتور پس از تبلیغ های تلویزیونی و رسانه ای زیادی ، در حالی رونمایی شده که پیکاپ فورد رنجر رپتور ، جز اولین نسل از رنجر رپتور کمپانی فورد محسوب می شود.

با این حال فورد رنجر رپتور ، توانایی‌ های آفرود نسخه‌ های عادی را با قدرت بیشتر و مورد انتظار از یک خودروی رپتور در خود داشته و به گونه ای خلاقانه و فنی ، تخصصی توسط طراحان کمپانی فورد ترکیب و تولید کرده است تا یک پیکاپ تراک سریع‌ تر و جذاب تر را به دوستدارانش عرضه کند.

فورد رنجر رپتور

البته در حالی امروز در میهن پست به معرفی وانت قدرتمند فورد رنجر رپتور خواهیم پرداخت که نام وانت فورد همه ساله و از جمله  در سال گشذته میلادنی نیز ، در لیست قدرتمندترین وانت های مدل ۲۰۱۷ جهان قرار داشت.

کمپانی فورد این خودرو را در حالی در تایلند تولید انبوه خواهد کرد که پیکاپ فورد رنجر رپتور دارای فرم بدنه دوکابین است  و در واقع یک پیکاپ پرفورمنس کارخانه‌ای بوده که باعث خوشحالی طرفداران آفرود می‌شود.

فورد رنجر رپتور

پیشرانه به کار رفته در فورد رنجر رپتور کاملا طبق طراحی جدید با 4 سیلندر 2 لیتری دیزلی تولید شده که از دو توربوشارژر بهره می‌ گیرد چرا که پیشرانه یاد شده قدرت 210 اسب بخاری و گشتاور 500 نیوتون متری داشته و اگرچه هنوز مشخصات عملکردی آن منتشر نشده‌اند اما می‌تواند خودرویی کاملا سریع باشد.

فورد رنجر رپتور

پیشرانه پیکاپ فورد رنجر رپتور در مقایسه با پیشرانه 5 سیلندر 3.2 لیتری مدل عادی 14 اسب بخار و 30 نیوتون متر گشتاور بیشتری را ارائه می‌کند که شاید زیاد به نظر نرسد اما به یاد داشته باشید که این پیشرانه از نوع دیزلی است. خروجی پیشرانه می‌تواند از یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک توسعه یافته توسط فورد و جنرال موتورز به چرخ‌ها انتقال یابد.

فورد رنجر رپتور

بد نیست بدانید که فورد رنجر رپتور پیکاپ اساسا در استرالیا و با کمک‌ های فورد آمریکا توسعه یافته و در آن شاهد سیستم تعلیق فاکس و تنظیمات عقب اتصالی هستیم. این خودرو دارای رینگ‌های 17 اینچی و لاستیک‌های BF گوودریچ است که پشتیبان آن‌ها روتورهای ترمز جلو و عقب 332 میلی‌متری می‌باشد. پوشش‌های اضافی زیر بدنه رنجر رپتور نصب شده و البته در آن حالت باجای برگرفته از F-150 رپتور نیز بکار رفته است. ارتفاع این خودرو از سطح زمین هم‌اکنون 28.3 سانتی‌متر می‌باشد.

فورد رنجر رپتور

رنجر برای مدل سال 2019 به آمریکا بازخواهد گشت. انتظار می‌رود نسخه آمریکایی این پیکاپ را سال آینده ببینیم و شاهد رقابتی جذاب بین این خودرو و شورولت کلرادو ZR2 باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا