Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرنظامیهوا فضا

پارتیزان وان PARTISAN ONE خودرو نظامی که شاید به مریخ برود + عکس

پارتیزان وان PARTISAN ONE خودرو نظامی شاسی بلندی که توسط کمپانی آلمانی به همین نام یعنی پارتیزان موتورز ساخته شده است . پارتیزان وان PARTISAN ONE ، خودرویی مستطیلی با رنگ سبز و مشکی که شبیه محصولات عصر هجر است ، به حدی طراحی ساده‌ای دارد که به سرعت و آسانی می‌توان آن را مونتاژ کرد و نکته قابل توجه این که پارتیزان وان با گارانتی 100 ساله به فروش می رسد. ر ادامه با میهن پست همراه شوید.

پارتیزان وان PARTISAN ONE این خودرو نظامی شاسی بلند که برای استفاده و مقاصد نظامی طراحی و ساخته شده است ، بسیار کارآمد و با دوام از خط تولید خارج می شود.

پارتیزان وان PARTISAN ONE

توضیح بیشتر این که طراحی بدنه پارتیزان وان PARTISAN ONE توسط یک فرد روسی به نام دکتر جیوری پونتیسکوف JURI PONTISKOV انجام شده است. این خودرو نظامی جعبه‌ ای شکل به پانل‌ هایی در بدنه خود مجهز است که تولید و تعویض آن ها بسیار ارزان و  آسان انجام می گیرد.

شکل و نوع طراحی پارتیزان وان PARTISAN ONE این خودرو نظامی خاص اگر چه منتقدانی نیز دارد اما طبق ادعای سازنده روسی آن پارتیزان وان PARTISAN ONE بهترین خودرو برای بدترین جاده‌های جهان است.

پارتیزان وان PARTISAN ONE

بد نیست بدانید تنها دلیلی که باعث شده است ، شرکت سازنده یعنی پارتیزان موتورز این خودرو نظامی خاص را با گارانتی 100 ساله به فروش برساند ، فریم و قطعات مستحکم فولادی با تنش بالا به کار رفته در آن است که پتانسیل خدمات‌دهی برای طول عمری به میزان 50 سال برخوردار باشد.

و حالا صحبت هایی در خصوص ارسال پارتیزان وان PARTISAN ONE به فضا به گوش می رسد ؟ ظاهراً محرک ناگهانی برای این موضوع ایلان ماسکی است که می‌خواهد تسلا رودستر خود را به فضا بفرستد. چرا که در ششم فوریه رودستر ماسک با راکت سنگین اسپیس ایکس فالکن به فضا خواهد رفت. البته جایی که این موشک فرود خواهد آمد هنوز محل شک و تردید است.

پارتیزان وان PARTISAN ONE

در این میان پوستنیکف در خصوص خودرو نظامی پارتیزان وان PARTISAN ONE می‌گوید :

رودستر چیزی شبیه جعبه موسیقی‌ای است که صدای آن در فضا به گوش هیچ‌کس نخواهد رسید زیرا در آنجا نه انسان و نه هوایی وجود دارد. در عوض او می‌گوید بهتر است شاسی‌بلند پارتیزان وان که دارای قطعات ساخته شده از فیبر کربن بوده و پیشرانه‌های الکتریکی روی هر چرخ دارد به فضا فرستاده شود. این خودرو پارتیزان وان مارس ادیشن نامیده شده و بنا به گفته کمپانی قبلاً توسعه یافته است.

پارتیزان وان PARTISAN ONE

البته طبق شنیده ها قرار است که قطعات این خودرو با چند موشک به فضا فرستاده شود. و از آن جایی که طراحی ساده این خودرو باعث می‌شود مونتاژ آن در مریخ ساده باشد تا جایی که پوستنیکف در بیانیه مطبوعاتی خود گفته خود ماسک هم می‌تواند این شاسی‌بلند را مونتاژ کند!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا