Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

فولکس گلف استیشن جدید به زودی معرفی خواهد شد + عکس

روز گذشته نخستین تصاویر جاسوسی از خودوری فولکس گلف استیشن جدید منتشر شد و ما حالا در میهن پست آنها را برای شما کاربران عزیز ارئه کرده ایم. در ادامه با ما همراه شوید.

خانواده نسل جدید فولکس واگن به زودی پذیرای عضو تازه‌ای با قامت استیشن واگن خواهد بود. تصاویر جاسوسی از این خودرو بدون پوشش‌های استتاری معمول نشان می‌دهند که این خودرو در بخش جلو کاملاً مشابه با نسخه هاچ‌بک و در بخش عقب کمی محافظه‌کارتر و ساده‌تر مشابه نسل قبلی طراحی شده است.

البته هنوز ممکن است طرح نهایی چراغ‌های عقب، آن چیزی نباشند که در اینجا می‌بینیم. در مورد داشبورد نیز انتظار مشابهت کامل با برادر هاچ‌بک را داریم. درعوض فضای قسمت عقبی کاملاً ارتقا یافته و ظرفیت بارگیری نیز افزایش می‌یابد.

در مورد پیشرانه هم انتظار تغییری نداریم و واحدهای معمول بنزینی یک، یک و نیم و دو لیتری و دیزلی 2 لیتری قدرت بخش این نسخه هم خواهند بود. خبرهای تأیید نشده‌ای از ارائه یک نسخه هیبریدی هم مطرح شده‌اند. یک شایعه نیز حکایت از ارائه مدل R با قدرت حدود 330 اسب بخار دارد که از انتقال نیرو به هر چهار چرخ و گیربکس اتوماتیک دوکلاچه سود می‌برد.

با توجه به میزان استتار این مدل انتظار داریم به زودی شاهد معرفی رسمی آن باشیم. این مدل اختصاصاً برای بازار اروپا طراحی شده و در آمریکا عرضه نمی‌شود.

باهم در میهن پست تصاویری از فولکس گلف استیشن جدید را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا