گوناگون

قدمت دیرینه آموزش و پرورش بالاترين ويژگي شهرستان گلپايگان است

به گزارش خبرنگار مهر، سيد محمدحسين ميرمحمدي در آيين گراميداشت مقام معلم كه عصر پنجشنبه در سالن امور تربيتي اداره آموزش و پرورش شهرستان گلپايگان برگزار شد، ضمن گراميداشت سالروز شهادت استاد مرتضي مطهري و گراميداشت روز معلم با تقدير از فعاليت هاي مديريت و مجموعه فرهنگيان آموزش و پرورش شهرستان اظهار داشت: هر شهرستاني يك مشخصه و ويژگي منحصر به فرد دارد، بالاترين ويژگي و مشخصه بعد از تدين و ولايتمداري مردم گلپايگان، فرهنگ مداري و قدمت ديرينه آموزش و پرورش شهرستان است.  

نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي افزود: گلپايگان از گذشته تا به امروز و به مدد تلاش و همت عزيزان فرهنگي به عنوان یک از قطب های شاخص فرهنگي در سطح كشور، استان و شهرستان ها بوده است.

ميرمحمدي ضمن تأكيد بر مشكلات و تنگناهاي آموزشي شهرستان بيان داشت: تلاش هايي كه در راستاي زدودن مشكلات و تنگناها صورت گرفته، بسيار ارزنده و ارزشمند است و نياز به همكاري و همدلي پيشكسوتان و خيرين دارد.

وي در پايان با اشاره به منويات مقام معظم رهبري در نام گذاري سال جديد بيان داشت: مديريت جهادي يعني مديريت حركت، پويا و دادن اطلاعات با عزم ملي به صورت پيشرفت، عدالت و توسعه تا اقتصاد و فرهنگ در كشور نهادينه شود.

ارتقاء و پيشرفت دانش آموزان گلپايگاني در دوره هاي تحصيلي

مدير آموزش و پرورش گلپايگان نیز در ادامه آيين گراميداشت مقام معلم ضمن تبريك به همكاران فرهنگي با بيان اينكه معلمان اسطوره هاي صبر، استقامت، مقاومت، ايثار و فداكاري هستند، افزود: عليرغم همه مشكلات و معضلاتي كه طي حدود 28 ماه در اين اداره حاكم بود با همكاري كليه فرهنگيان عزيز يك برون داد و خروجي قابل قبول و قابل افتخار را در مجموعه آموزش و پرورش گلپايگان شاهد هستيم.

مهدي اشراقي افزود: در سه سال گذشته با شرايطي خاصي از جمله كمبود اعتبارات، كسري شديد نيرو و استفاده از نيروهاي غيرمتخصص در مجموعه مواجه بودیم كه با حسن تدبير، برنامه ريزي و درايت فرهنگيان بزرگوار خروجي قابل دفاعي را شاهدیم.

مدير آموزش و پرورش شهرستان با اشاره به مباحث تربيتي، اخلاقي و پرورشي در آموزش و پرورش گلپايگان افزود: اميدواريم وضعيت موجود را منصفانه و عادلانه قضاوت كنيم.

اشراقي با برشماري اقدامات انجام گرفته در مدارس اعم از اقامه نماز جماعت، حضور اساتيد و مبلغين برجسته و ممتاز حوزه علميه و ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در مدارس افزود: به فضل خداوند متعال و لطف حضرت حق كه شامل مجموعه آموزش و پرورش گلپايگان بوده، عملكرد شما فرهنگيان و همكاران ارجمند قابل احترام و شايسته است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا