گوناگون

متین ورامین عازم مسابقات جهانی می شود/ رسانه ملی به بازی های نماینده ایران توجه کند

علیرضا فداکار در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تیم متین ورامین در سال 1392 سال سنگین و پرفشاری را پشت سر گذاشت و پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر والیبال، به سرعت خود را برای رقابت های آسیایی آماده کرد.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین افزود: در مسابقات جام باشگاه های آسیا تیم های مختلف با آمادگی و تدارکات کامل پا به عرصه مسابقات گذاشتند اما تیم متین ورامین با توکل بر خدا و هدایت های کادر فنی در کنار انگیزه بازیکنان توانست در اولین حضور خود در مسابقات آسیایی مقام قهرمانی را از آن خود کند.

وی ادامه داد: به دلیل فشردگی بازی های متین ورامین، فدراسیون والیبال اجازه همراهی بازیکنان ملی پوش متین نظیر معروف، موسوی و محمودی را در مسابقات جهانی نداد به همین خاطر متین ورامین در این مسابقات با پدیده های لیگ شرکت خواهد کرد.

فداکار اضافه کرد: بازیکنان کنونی متین ورامین از بهترین بازیکنان ایران اند و هیچ چیز کم تر از بازیکنان قبلی این تیم ندارند و با انگیزه کافی بدنبال کسب مقام در خور توجه در مسابقات جام باشگاه های جهان هستند.

این مسئول عنوان کرد: تیم متین ورامین سحرگاه شنبه تهران را به مقصد برزیل ترک خواهد کرد و پس از چند روز تمرین در این کشور خود را برای رقابت با تیم های قدرتمند گروه خود آماده می کند.

وی بیان داشت: در گروه ایران نمایندگان برزیل به عنوان قهرمان جهان، نماینده روسیه به عنوان قهرمان اروپا و نماینده پورتوریکو که از تیم های خوب این دوره از رقابت ها است، حضور دارند به همین خاطر تیم متین کار دشواری در این مسابقات دارند.

فداکار تأکید کرد: بازیکنان متین ورامین مصمم هستند تا بار دیگر پرچم ایران را در کشور برزیل بلند کرده و نماینده شایسته ای برای جمهوری اسلامی ایران و شهر شهیدان 15 خرداد باشند.

وی یادآور شد: با توجه به پتانسیل موجود، این تیم میتواند صاحب جایگاه خوبی در جهان شود چرا که حضور مربی کاربلد و باتجربه به همراه بازیکنان ملی پوش و غیرتمند، این امید را زنده کرده که تیم متین ورامین بتواند رده های بالای جدول در جهان را برای شهر ورامین به ارمغان آورد.

مدیرعامل باشگاه متین ورامین گفت: از رسانه ملی انتظار می رود که نسبت به پوشش این مسابقات توجه لازم را کرده و در حالی که کشورهای دیگر در حوزه رسانه سرمایه گذاری وسیعی کردند، نماینده ایران از این حیث نیز دچار مشکل نباشد.

لازم به ذکر است احسن شیرکوند، مصطفی شریفات، محمدطاهر وادی، محمد امیرمحمد، فرهاد پیروت پور، پوریا فیاضی، علی سجادی، علیرضا نصراصفهانی، آرش کشاورزی،‌ شاهین مفیدی، فرهاد سال افزون، علی اصغر رزمفر، میکائیل تاجر، سعید مصطفی‌وند، سعید شیرود، حسام بخششی، محمدحسن صنوبری و امین علوی بازیکنان متین ورامین هستند که به فدراسیون جهانی والیبال، کمیته برگزاری مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان معرفی شده‌اند.

متین ورامین در گروه دوم مسابقات جهان باید به مصاف تیم سادا کروزیرو از برزیل و بلوگوریه بگلوردو از روسیه و گوانیابومتس از پورتوریکو برود و مصاف با نماینده برزیل در کشور خودش و مبارزه با نماینده قدرتمند روسیه، کار متین را برای صعود به دور بعد رقابت ها بسیار سخت کرد.

این در حالیست که در گروه اول تیم الریان قطر دیگر نماینده آسیا در گروهی بسیار آسان تر، با نمایندگان ایتالیا، تونس و آرژانتین همگروه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا