گوناگون

قنبرپور: از مشورت کي‌روش استقبال مي‌کنم

مصطفي قنبرپور درباره آخرين وضعيت آماده‌سازي تيم ملي فوتبال نوجوانان در آستانه حضور در مسابقات قهرماني آسيا در تايلند، اظهار کرد: در ماه‌هاي انتهايي قبل از بازي‌هاي، 6 اردو تمريني داخلي هر کدام به مدت 6 روز براي بازيکنان در نظر گرفتيم که در حال حاضر اردوي سوم را سپري مي‌کنيم. اين اردو از چهاردهم تير آغاز شده و تا بيستم ادامه دارد. پس از آن بازيکنان 4 روز استراحت خواهند کرد و براي اردوي 6 روزه بعدي که در بابلسر خواهد بود، آماده مي‌شوند.

** براي اولين‌بار تيم ملي نوجوانان در ژاپن اردو مي‌زند

وي درباره حضور تيم نوجوانان در ژاپن نيز تصريح کرد: بعد از لغو برنامه حضور در تورنمنت قزاقستان، تلاش‌هاي زيادي براي فراهم شدن آخرين اردوي تدارکاتي خارجي تيم نوجوانان شد که نهايتا قرار است به ژاپن برويم. اين اولين مرتبه در تاريخ فوتبال پايه ماست که تيمي از ايران براي برپايي اردوي تدارکاتي به ژاپن مي‌رود. طبق برنامه دهم مرداد عازم اين کشور هستيم و در طي 10روزي که آنجا خواهيم بود دو ديدار تدارکاتي با تيم ملي ژاپن و اگر فرصت باشد مسابقه‌اي هم با يکي از تيم‌هاي باشگاهي‌شان برگزار مي‌کنيم. قطعا اين اردو کمک زيادي به ما خواهد کرد چون ژاپن از تيم‌هاي صاحب سبک در آسياست.

** شايد در تهران با عمان و کويت بازي کنيم

سرمربي تيم ملي نوجوانان از احتمال بازي با کويت و عمان در تهران خبر داد و به ايسنا گفت: پس از بازگشت به ايران 2 اردوي 6 روزه پاياني را در تهران برگزار مي‌کنيم. البته با توجه به اينکه در مسابقات تايلند با تيم‌هاي عربستان،‌ قطر و سوريه هم‌گروه هستيم، قرار بود فدراسيون در صورت امکان دو بازي تدارکاتي در تهران با دعوت از تيم‌هاي ملي عمان و کويت را براي ما فراهم کند که هنوز قطعي نشده است.

وي در واکنش به اينکه با توجه به فاصله 2 ماهه‌اي که تا شروع بازي‌هاي قهرماني آسيا و انتخابي جام جهاني 2015 باقي‌مانده است، از شرايط آمادگي تيم ملي رضايت داريد نيز خاطرنشان کرد: طي ماه‌هاي گذشته اردوها و تمرينات منظمي را برگزار کرديم و فدراسيون هم تلاش مي‌کرد تا برنامه‌هاي ما اجرا شود. مي‌توانم بگويم تقريبا به آمادگي مطلوبي رسيده‌ايم و اميدوارم طي 2 ماه آينده بر ميزان آمادگي و تجربه تيم بيفزاييم.

** خطيب به جمع مربيان تيم ملي اضافه شد

قنبرپور درباره تغييراتي که در کادرفني تيم نوجوانان بوجود آمده نيز تصريح کرد: در حال حاضر فقط محمدرضا خطيب که از مدرسان AFC است و سابقه کار چندين ساله با تيم‌هاي ملي نوجوانان و جوانان دارد به اعضاي کادر فني اضافه شده و هيچ مربي حذف نشده است. الان محمد قيطاسي، محمدعلي يحيوي و خسرو دانشجو هم از مربيان تيم هستند.

وي در واکنش به صحبت‌هاي علي دوستي‌مهر سرمربي تيم جوانان مبني بر اينکه حاضر است از نظرات مربيان ساير تيم‌هاي ملي از جمله مصطفي قنبرپور در تيمش استفاده کند، هم خاطرنشان کرد: تمام مربيان تيم‌هاي ملي بايد به هم کمک کنند چون اينجا بحث منيت نيست و موضوع تيم ملي مطرح است. من و دوستي‌مهر با هم دوست هستيم و اگر بتوانيم براي پيشبرد اهداف فني تيم به يکديگر کمک کنيم،‌ بسيار ارزنده خواهد بود.

** از مشورت دادن کي‌روش استقبال مي‌کنم

سرمربي تيم ملي نوجوانان همچنين درباره موضوع نظارت احتمالي کارلوس کي‌روش بر تيم‌هاي ملي از صورت توافق با فدراسيون نيز به ايسنا گفت: قطعا ما تابع سياست‌هاي فدراسيون و کميته فني خواهيم بود و از اين تصميم استقبال مي‌کنيم. من 4 سال است که در خدمت تيم‌هاي ملي بودم و از نونهالان شروع کرده و اکنون هم همراه با کادر تحصيلکرده‌اي هدايت تيم نوجوانان را برعهده دارم. بحث تيم ملي مطرح است و بي‌ترديد در گرفتن مشورت و تبادل‌نظر با هر کسي در هر جايگاهي که مي‌تواند به ما کمک کند، هيچ مشکلي ندارم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا