گوناگون

قهرماني ايران در کشتي آزاد جوانان قطعي شد

در روز دوم مسابقات کشتي آزاد قهرماني آسيا آزادکاران جوان کشورمان موفق شدند در 5 وزن راهي فينال مسابقات شوند تا به اين ترتيب و با توجه به 2 طلاي روز نخست تيم ايران قهرماني تيم کشورمان در اين مسابقات قطعي شود.

در مسابقات روز دوم، آزادکاران کشورمان موفق شدند در اوزان 55، 60، 66، 74 و 96 کيلوگرم راهي فينال شوند و در وزن 84 کيلوگرم نيز نماينده کشورمان به ديدار رده‌بندي رسيد.

در وزن 55 کيلوگرم رضا اطري در دور نخست ذاکر منصوراف را 11 بر 3 شکست داد. وي در دور دوم نيز 10 بر 5 بازار زاندانبود از مغولستان را 10 بر 5 برد تا راهي ديدار نيمه نهايي شود. اطري در نيمه نهايي ولاديمير کودرين از قزاقستان را 17 بر 10 از پيش‌رو برداشت تا به فينال مسابقات برسد. وي در فينال مسابقات بايد به مصاف ژولدوشبکوف از قرقيزستان برود.

در وزن 60 کيلوگرم ايمان صادقي در دور اول استراحت کرد. وي در دور دوم آشيش آشيش از هند را 8 بر صفر برد. يوشي ساکاموتو از ژاپن نيز در نيمه نهايي 8 بر 5 برابر صادقي شکست خورد تا اين آزادکار جوان کشورمان راهي فينال مسابقات شود. وي در فينال بايد به مصاف سراج الدين حسن‌اف از ازبکستان برود.

در وزن 66 کيلوگرم حسن يزداني پس از استراحت در دور اول اين رقابت‌ها در دور دوم دولت مراد از ترکمنستان را با نتيجه 18 بر 8 شکست داد تا راهي دور بعد شود. وي در در نيمه نهايي با پيروزي 10 بر صفر مقابل الياس ژومايف از قزاقستان راهي فينال شد.يزداني در فينال بايد با فوجي نامي از ژاپن ديدار کند.

در وزن 74 کيلوگرم رضا مظفري در دور اول الکساندر کولتسمان از قزاقستان را 7 بر يک برد. وي رد دور دوم نيز سانک درهان از کره جنوبي را با نتيجه 12 بر يک شکست داد تا راهي مرحله نيمه نهايي شود. مظفري در نيمه نهايي به مصاف وينود وينود از هند رفت و در نهايت نيز 15 بر 4 اين حريف خود را شکست داد تا به عنوان پنجمين فيناليست ايران در اين مسابقات حضور داشته باشد. کرين کينوشيتا از ژاپن حريف مظفري در فينال مسابقات است.

در وزن 96 کيلوگرم که تنها 7 کشتي‌گير در آن حضور داشتند پدرام جمشيدي در دور اول يوسوکه يوشيکاوا از ژاپن را 12 بر يک برد. وي در نيمه نهايي نيز مدت رايسوف از قزاقستان را 11 بر صفر شکست داد تا به فينال مسابقات برسد. جمشيدي در فينال بايد با داهيا پاوا از هند رقابت کند.

در وزن 84 کيلوگرم مصطفي گليچ در دور اول استراحت کرد. وي در دور دوم نامبايار باتاراز از مغولستان را 10 بر صفر برد و در نيمه نهايي مقابل بهادر کاديروف از تاجيکستان در حاليکه 8 بر 7 پيش بود 3 اخطاره شد تا از رسيدن به فينال باز بماند.

در روز اول اين رقابت‌ها نيز تيم ايران در وزن 50 کيلوگرم توسط خانجاني و در 120 کيلوگرم توسط طاهري به مدال طلا دست يافت. به اين ترتيب قهرماني تيم ايران پيش از برگزاري رقابت‌هاي فينال و رده‌بندي قطعي شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا