گوناگون

قیام امام حسین (ع) درس آزادگی به تمام جهان است

به گزارش خبرنگار مهر، شعبان سپهر ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج كه با موضوع تقدیر و معارفه بخشدار مرکزی سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امام حسین (ع) در راه ترویج و زنده نگه داشتن اسلام و دین پیامبر جان خود را فدا کرد و درس ایثار و بخشش را به تمامی آزادی خواهان جهان داد.

وی افزود: کسی که برای اصلاح امور امت و ترویج جد خود با تمام بزاعت خود در برابر کفار و دشمنان ایستاد امروز باید بهترین الگو برای مسلمانان باشد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کردستان بیان کرد: امروز خشونتی که در جهان اسلام وجود دارد نشائت گرفته از استکبار و دشمنان اسلام است و باید در این حوزه با بصیرت و اگاهی گام برداریم.

سپهر یادآور شد: استعمار پیر انگلیس با ایجاد تفرقه در بین مسلمانان آئين پیامبر را زیر سوال برده و باید مسلمانان با اخوت و برداری در برابر این فتنه بایستند.

وی ادامه داد: امروز شکل گیری این گروه های تکفیری و داعش توطئه دشمنان است و اين اقدامات برای محروم کردن مسلمانان و آزادای خواهان جهان از پیامبر رحمت صورت مي گيرد كه مقابله با اين فتنه نیازمند وحدت همگانی است.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کردستان گفت: استعمار کانون بحران و اختشاش خود را به جامعه اسلامی انتقال داده است و متاسفانه بعضی از سر جهل و نادانی به این توطئه دامن زده اند.

سپهر اظهار داشت: انتظار می رود علما با بیداری و بصیرت افزایی وحدت را در بین جامعه اسلامی توسعه دهند و باری دیگر شاهد نابودی دشمنان اسلام باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: مسئولیت ها امانتی است برای آزمودن افراد و مدیران باید در این راستا گام های ارزنده ای براي خدمت صادقانه به مردم بردارند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استاندار کردستان بیان کرد: مسئولیت ها ماندگار نیستند و گذار هستند و خوشا به حال کسی که با فراغ بال و احساس رضایت مندی از انجام وظیفه مسئولیت را بر دوش برادری دیگر بذارد.

سپهر گفت: نیروهای انسانی پیکره دولت سرمایه های ملی برای توسعه همه جانبه و پایدار در کشور هستند.

در اين نشست ضمن تقدير از محمد خزائي، طارق صلواتي به عنوان بخشدار مركزي سنندج معرفي شد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا