بازارحقوقی

بي حمايتي از لایحه حمایت از تولید همچنان ادامه دارد + جزئيات

به گزارش ميهن پست – پس از سه سال کار و بررسی بر روی لایحه حمایت از تولید به این دلیل که بندهایی از این لایحه در بسته سیاستی 177 بندی دولت آمده است ممکن است موضوع ادامه بررسی این لایحه منتفی شود.

احمد پورفلاح رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران در خصوص  آخرین وضعیت لایحه حمایت از تولید با اشاره به این که منتفی شدن این لایحه ظلم به بخش تولید کشور است، اظهار کرد: اجرای بسته سیاستی دولت برای خروج از رکود زمان بر است و اجرایی شدن آن به حداقل 5 سال زمان نیاز دارد.

به نقل از ايسنا وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت لایحه حمایت از تولید مبهم است زیرا از یک سو مشاور رییس جمهور از منتفی شدن آن خبر داد و از سوی دیگر ابویی‌مهر معاون برنامه‌ریزی وزارت صنعت از راه یافتن آن به مجلس خبر داده است.

پورفلاح با اشاره به این که معاون برنامه‌ریزی وزارت معدن، صنعت و تجارت اعلام کرده است که لایحه حمایت از تولید به موازات بسته حمایتی به مجلس می‌رود، تصریح کرد: البته نیلی نیز اعلام کرده است که این لایحه از دستور کار خارج شده است.
4
رییس کمیسیون صنایع اتاق بازرگانی ایران با اشاره به این که دلیل مشاور رییس جمهور برای خروج لایحه حمایت از تولید از دستور کار این است که برخی بندهای این لایحه در بسته حمایتی دولت آمده است بیان کرد: در این صورت درخواست ما این است که به آن بندها در بسته حمایتی که مرتبط با لایحه حمایت از تولید است اولویت داده شود.

وی در پایان گفت: سه سال است که روی لایحه حمایت از تولید کار شده چرا اکنون باید تحت تاثیر این بسته قرار گیرد. هنوز پاسخ مشخصی در خصوص وضعیت لایحه حمایت از تولید از سوی دولت ارائه نشده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا