گوناگون

لیست استقلال را با قلعه‌نویی بستیم/ تلاش می‌کنم آبرویم چند برابر شود

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام افشارزاده در پایان نشست عصر امروز سه شنبه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال با وزیر ورزش و جوانان از برگزاری این نشست ابراز رضایت کرد و گفت: در چهار روزی که به عنوان مدیرعامل باشگاه فعالیتم را آغاز کرده ام جلسات زیادی با اعضای هیات مدیره و سرمربی تیم داشتم و در مورد مسائل مختلفی با یکدیگر گفتگو کردیم. امیدوارم ماحصل این جلسات به سود استقلال باشد. ما باید کارهای زیادی در باشگاه انجام دهیم که نیاز به زمان داریم.

وی با درخواست از رسانه ها برای اینکه باشگاه استقلال با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد در مورد وضعیت امیر قلعه نویی گفت: همانطور که قبل از این نیز گفته بودم آقای قلعه نویی در باشگاه استقلال خواهد ماند و یک فرد استثنایی برای استقلال خواهد بود. امیدوارم بتوانیم مشکلاتی که سد راه تیم است را هم برطرف کنیم. در نشست امروز فهرست مورد نظرمان را مشخص کردیم و از فردا کار مذاکره با بازیکنان را آغاز خواهند کرد. آقای قلعه نویی در این مورد اختیار تام دارد و بنده هیچ دخالتی دراین مورد نخواهم داشت.

مدیرعامل استقلال با بیان اینکه همه چیز با پول حل نمی شود به بدهی هایی که باشگاه استقلال دارد اشاره کرد و افزود: این بدهی ها که رقمش حدود 45 تا 46 میلیارد تومان است از سال 1381 برای استقلال باقی مانده است اما اینطور نیست که همه چیز با پول حل شود.

وی با تاکید بر اینکه در نشست هایی که با قلعه نویی داشته در مورد پول صحبت نکرده اند به این سوال که آیا نمی ترسید با حضور در باشگاه استقلال به اعتبار ورزشی تان لطمه ای وارد شود؟ اینگونه پاسخ داد: من حدود 55 سال در ورزش بودم و خودم را فردی موفق می دانم. قطعا در استقلال هم طوری عمل خواهم کرد که آبرویم چند برابر شود. تمام دوستانم به من توصیه کردن به استقلال نیایم اما آمدم و تلاش می کنم آبرویم را چند برابر کنم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا