Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

نگاهی به لیفان ایکس Lifan X70 گرانترین خودرو چینی کرمان خودرو

لیفان ایکس Lifan X70 در حقیقت یکی از گرانترین خودروهای چینی کرمان خودرو است که در این مطلب از میهن پست به معرفی و بررسی آن می پردازیم. در ادامه با ما همراه شوید.

لیفان ایکس Lifan X70 به عنوان محصول جدید خودروسازان بم به زودی به بازار ایران عرضه خواهد شد. در ادامه با امکانات و مشخصات این کراس اوور چینی آشنا می‌شویم.

طراحان لیفان ایکس Lifan X70 از همان الگوهایی استفاده کردند که در سال 2017 برای لیفان X80، نیز به‌کار برده بودند؛ یک جلوپنجره عریض با خطوط افقی به همراه چراغ‌هایی کشیده، همه چیز X70 را خلاصه می‌کند. به‌لطف پلتفرم مشترک با X7، لیفان X70 نیز همچنان در سگمنت کراس‌اورهای کامپکت (جمع‌و‌جور) جای می‌گیرد.

طی ماه‌های قبل خبرهایی از همکاری شرکت خودروسازان بم با برند چینی لیفان منتشر شد تا از این پس این شرکت خودروسازی به جای کرمان موتور وظیفه عرضه محصولات چینی لیفان در بازار ایران را بر عهده بگیرد. در همان زمان اطلاعاتی در مورد محصولات جدید لیفان در سایت خودروسازان بم منتشر شد، اما پس از مدتی این اطلاعات حذف گردید و مشخص نشد چه محصولاتی قرار است طی این همکاری به بازار کشور عرضه شود.

اکنون پس از چند ماه خودروسازان بم در صفحه نخست سایت خود تصویری از محصول جدیدی را منتشر کرد و قرار است این خودرو با Comfort Plus رونمایی شود. این خودرو کراس اوور چینی لیفان ایکس ۷۰ است که خودروسازان بم آن را به بازار عرضه خواهد کرد. اخیرا نیز مدل‌هایی از این خودرو در گمرکات کشور مشاهده شد و اکنون خودروسازان بم در آغاز همکاری خود با برند چینی لیفان قصد دارد کراس اوور X70 را روانه بازار کند.

مشخصات لیفان ایکس Lifan X70

لیفان ایکس ۷۰ به عنوان یک کراس اوور چینی محسوب می‌شود که از یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی بهره می‌برد. این موتور می‌تواند قدرتی برابر با ۱۴۵ اسب بخار و گشتاور ۱۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند که قدرت تولید شده از این موتور نیز توسط گیربکس اتوماتیک CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

برخلاف X7، خوشبختانه لیفان در همه بازارهای جهانی‌اش، X70 را تنها با یک پیشرانه عرضه کرده که از نوع تنفس طبیعی است. این پیشرانه یا با جعبه‌دنده دستی یا با CVT همراه می‌شود که البته بعید است نسخه دنده ایش به بازار ایران راه یابد.

از امکانان لیفان X70 می‌توان به سنسور باد لاستیک، سامانه کنترل پایداری، تریم داخلی چرم مصنوعی، سنسور نور، کروزکنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، نمایشگر لمسی، استارت دکمه‌ای و سانروف اشاره کرد که این امکانات در کنار مشخصات فنی آن را به عنوان رقیب جدی ام وی ام ایکس ۳۳ اس تبدیل می‌کند. تاکنون از زمان معرفی رسمی این خودرو توسط شرکت خودروسازان بم اطلاعاتی منتشر نشده است.

باهم در میهن پست تصاویری از لیفان ایکس Lifan X70 را تماشا خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا