Mihanpostپیشنهاد سردبیرسینمافرهنگی

«لیلا حاتمی» برای داوری به جشنواره کن رسید +عکس

به گزارش میهن پست – امسال «جین کمپیون» کارگردان،‌ فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده سرشناس نیوزلندی رئیس هیئت داوران شصت‌وهفتمین دوره جشنواره کن است. وی تنها فیلمساز زنی است که در تمام ادوار برگزاری جشنواره کن موفق به کسب نخل طلا شده است.
حضور «لیلا حاتمی» در جشنواره کن شصت و هفتمین جشنواره فیلم کن امروز (چهارشنبه) در حالی آغاز شد که اولین تصاویر از حضور لیلا حاتمی همراه با سایر اعضای هیئت داوران در رسانه‌ها منتشر شد.

لیلا حاتمی در جشنواره کن
لیلا حاتمی در جشنواره کن

به  نقل از ایسنا، خبرگزاری فرانسه در روز افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۴ تصاویری از حضور اعضای هیئت داوران بر روی فرش قرمز را در حالی منتشر کرد که لیلا حاتمی نیز در این تصاویر دیده می‌شود.

لیلا حاتمی در جشنواره کن
لیلا حاتمی در جشنواره کن

امسال «جین کمپیون» کارگردان،‌ فیلمنامه‌نویس و تهیه‌کننده سرشناس نیوزلندی رئیس هیئت داوران شصت‌وهفتمین دوره جشنواره کن است. وی تنها فیلمساز زنی است که در تمام ادوار برگزاری جشنواره کن موفق به کسب نخل طلا شده است.

لیلا حاتمی در جشنواره کن
لیلا حاتمی در جشنواره کن

«سوفیا کاپولا» فیلم‌نامه‌نویس، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگر آمریکایی، «گائل گارسیا برنال»، بازیگر و کارگردان مکزیکی، «نیکلاس وندینگ رفین»، کارگردان دانمارکی، «ژانک که جیا»، کارگردان و فیلمنامه‌نویس چینی، «ویلیام دافوئه»، بازیگر آمریکایی، «ژون دو یئون» بازیگر اهل کره جنوبی به همراه «کارول بوکه»، بازیگر فرانسوی دیگر اعضای هیئت داوران بخش رقابتی جشنواره کن هستند. خداحافظی مجیدی از استقلال

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا