گوناگون

مارتينو:هيچ نتيجه‌اي‌ آينده مرا تغيير نخواهد داد

 جراردو تاتا مارتينو نگران فعاليت‌هاي بارسلونا در چند هفته گذشته نيست. سرمربي بارسلونا از ملاقات زوبيزارتا با لوئيس انريکه ناراحت نشده است و گفت: حداقل از نظر من باشگاه کار اشتباهي انجام نداده است. لزوما از کارم راضي نيستم حتي اگر قهرمان لاليگا شويم. هيچ نتيجه‌اي آينده مرا تغيير نخواهد داد. از اينکه هدايت بارسلونا را در اختيار دارم، افتخار مي‌کنم. اين وظيفه بزرگي بود.

وي ادامه داد: لازم نيست باشگاه به خاطر ملاقات با انريکه از من عذرخواهي کند. ما خيلي از خودمان انتقاد مي‌کنيم و مشکلي نداريم که تأييد کنيم اشتباه کرده‌ايم. اميدوارم همه به اندازه ما منتقد خودشان بودند.

سرمربي بارسلونا با اشاره به احساس نااميدي تيم از رسيدن به قهرماني پس از تساوي مقابل ختافه خاطرنشان کرد: از اينکه اشتباه کرديم، خوشحاليم. صحبت کردن درباره بي‌مسئوليت بودن سخت است. هر تيم ديگري در جاي ما بود پس از تساوي در آن موقع ممکن بود همين احساس را داشته باشد. قهرماني در لاليگا در دستان خودمان است.

وي اضافه کرد: از اتفاقي که در ليگ افتاد، اصلا شگفت‌زده نشدم. اين اتفاقات در هر جاي دنيا مي‌افتد. اگر ما قهرمان لاليگا شويم، به خيابان‌ها نمي‌رويم تا بگوييم ما لياقت اين قهرماني را نداشتيم بلکه قهرماني خود را جشن مي‌‌گيريم. اختلاف زيادي بين بهترين تيم اروپا و تيمي که فصل فاجعه‌باري را پشت سر گذاشته، وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا