گوناگون

مازندران قهرمان مسابقات منطقه ای فوتبال دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر رضا حسینی نژاد در حاشیه برگزاری اختتامیه رقابتهای فوتبال منطقه ای کشوری دانشگاه آزاد که به میزبانی شاهرود برگزار شد اظهار داشت: تیم فوتبال استان مازندران با نمایندگی شهرستان بابل توانست با کسب بیشترین امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.   

وی گفت: مسابقات فوتبال مرحله منطقه ای کشوری دانشجویان کشور در بین تیم های استان های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و سمنان به میزبانی واحد دانشگاهی شاهرود برگزار شد که در روز آخر مسابقات تیم مازندران توانست با نتیجه سه بر دو از سد خراسات شمالی بگذرد و به مقام قهرمانی دست یابد.

مسئول اطلاع رسانی این دوره از مسابقات خاطرنشان کرد: در دومین بازی روز پایانی مسابقات هم تیم مازندران توانست چهار بر یک تیم خراسان رضوی را شکست دهد اما با توجه به کسب مجموع امتیازات بالاتر توسط تیم خراسان رضوی این تیم توانست با رتبه دوم و مقام نایب قهرمانی به دور دوم یعنی مرحله کشوری راه یابد.   

حسینی نژاد افزود: این مسابقات از تاریخ 15 اردیبهشت آغاز شد و تا 20 اردیبهشت ادامه داشت.

وی خاطرنشان کرد: با تلاش های صورت گرفته میزبانی خوبی انجام گرفت و با توجه به نظرخواهی های به عمل آمده از سرپرستان و بازیکنان تیمها رضایت خوبی حاصل شد که این نشان دهنده پتانسیل های بسیار خوب دانشگاه آزاد شاهرود برای برگزاری مسابقات کشوری است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا