گوناگون

ماهواره ها لانه فساد هستند/ حجاب نماد جامعه اسلامی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهر تبریز با تاکید بر اینکه بد حجابی و فحشا و استفاده از ماهواره آتشی است که به جان جمهوری اسلامی ایران افتاده، افزود: حجاب نماد جامعه اسلامی است و وجود ماهواره باعث نفوذ فرهنگ غربی به کشور می شود و این نماد اسلام را به خطر می اندازد.

وی با اشاره به اینکه ماهواره حرام نیست، گفت: ولی چون کنترل آن سخت بوده و برنامه های نامناسبی دارد، پس وجود آن در خانه‌های افراد متدین و باایمان یک خلاف شرع محسوب می شود.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید مجد بر اینکه حجاب نماد جامعه اسلامی است، ادامه داد: باید متولیان فرهنگی با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری بد حجابی را در جامعه ریشه کن کنند تا کشور از این وضعیت بد فرهنگی و بدحجابی و تشکیل برخی مراکز فساد بیرون آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز همچنین اظهار داشت: دشمنان کشورمان تنها با اسلامیت ایران مشکل دارند و می‌ خواهند مراکز فساد در کشورمان آزاد شود و اسلام آمریکایی در ایران حاکم شده و ما نیز به سرنوشت آندولس دچار شویم.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه رهبری از وضعیت فرهنگی کشور ناراحت هستند، گفت: استقلال سیاسی، نظامی و اقتصادی مادامی که توام با استقلال فرهنگی نباشد قابل ثبات و دوام نیست.

امام جمعه تبریز در ادامه خطبه های سیاسی نماز جمعه با اشاره به تحولات اخیر منطقه و کشتار مردم بی دفاع غزه و فلسطین گفت: جنایات اخیر در غزه بار دیگر وحشی گری های این رژیم جعلی را به جهانیان نشان داد چراکه آنها نه به کودکان رحم می کنند و نه به پیرمرد و پیر زن.

وی به راهپیمایی روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نیز اشاره کرد و گفت: باید امسال باشکوه تر و پرتعدادتر از سالهای گذشته در این راهپیمایی شرکت کرده و خشم خود را از جنایات خونخواران رژیم صهیونیستی به جهانیان نشان دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا