گوناگون

مجتمع فنی پارس جنوبی الگوی دانش فنی در بین تمام صنعت کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، حمیدرضا عراقی در نشست مشترک با مدیران و کارکنان مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: نگاه همه‌ دنیا به مجتمع گاز پارس جنوبی است؛ این مجتمع الگوی دانش فنی در بین تمام صنعت کشور است و به یک مدل و برند معتبر در تمام جهان تبدیل شده است.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران از زحمات و فعالیت‌های کارکنان و مدیران مجتمع تقدیر کرد و افزود: مشکلات همیشه و همه‌جا وجود دارند و هنر انسان‌ها و سازمان‌ها این است که با این مشکلات روبرو شده و آن‌ها را رفع کنند و در واقع حل کردن مشکل‌ها هنر آدم‌ها و سازمان‌های برتر است؛ برتری‌ که شما در مجتمع گاز پارس جنوبی آن را به اثبات رسانده‌اید.

وی خاطرنشان کرد: ما باید مشکلات‌مان را شناسایی کرده و بعد ببینیم در این میان کدام‌یک از مشکلات‌مان خیلی بزرگ است و اگر آن حل شود بقیه نیز حل خواهند شد.

معاون وزیر نفت گفت: به نظر من مشکل بزرگ امروز ما در مجتمع امضای تفاهم‌نامه با شرکت ملی نفت است که اگر این اتفاق بیفتد بسیاری از مشکلات ما در منطقه حل می‌شود و دیگر با خیلی از این مسائل ریز و درشت در حوزه‌های فنی و منابع انسانی روبرو نخواهیم بود.

عراقی یادآور شد: شما در مجموعه‌ شرکت ملی گاز صاحب نهایی این منطقه هستید و این شمایید که در نهایت در اینجا حضور خواهید داشت؛ بقیه‌ شرکت‌ها نهایتا تا سه سال دیگر در اینجا هستند و با تحویل پالایشگاه‌های جدید همگی خواهند رفت.

وی افزود: این شمایید که باید در اینجا تمدن و عناصرش را به وجود آورده و پرورش دهید، آدم تربیت کنید و شهر بسازید؛ پس خودتان را به هنر نفوذ در دیگران و تعامل تجهیز کنید تا بتوانید به بهترین شکل ارتباط بگیرید و به خواسته‌هایتان برسید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا