Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

حکاکی روی نوک مداد و خلق مجسمه‌های دیدنی توسط هنرمند بوسنیایی + عکس

میهن پست – قبل از این که در مورد خلق مجسمه های دیدنی هنرمند بوسنیایی بر روی نوک مداد توضیج بدهیم، لازم است بدانید که چندین سال است خلق آثار هنری در ابعاد بسیارکوچک و مینیاتوری و بخصوص حکاکی به عنوان سبکی جدید در میان هنرمندان خوش ذوق و خلاق و ریزبین در بیشتر نقاط مختلف دنیا مرسوم و مورد استقبال قرار گرفته است.

بنابراین در حوزه هنر همواره یک اثر هنری خاص هر انسانی را سر ذوق آورده و اما گاهی نیز ارزش آن هنر به اندازه‌ای بالاست که انسان را از چگونگی پدید آوردن آن شگفت زده می کند؛ نمونه بارز این سبک ساخت مجسمه های مینیاتوری بر روی نوک مداد است که در قبلا نیز مشابه آن را برای شما در میهن پست به نمایش گذاشته ایم .

در این میان یک هنرمند خوش ذوق بنام جاسینکو دوردویچ ،متولد و ساکن کشور بوسنی با استفاده از چند ابزار ساده همانند- چاقو ، گیره و یک ذربین – مجسمه هایی بی نظیری همانند انسان و اعضای بدن آن ، اسب آبی ، فیل ، پیچ و مهره ، سازها و بناهای تاریخی ، دروبین عکاسی به همراه سه پایه و … به زیبایی و دقت خاصی در نوک ظریف مداد خلق کرده است که هر بیننده ای را به هنگام تماشای آثار سر ذوق می آورد.

جاسینکو در مورد خلق آثارش می گوید:وقتی که در اینترنت آثار دالتون – هنرمندی و نجار ۴۵ ساله آمریکایی که حکاکی روی مداد را مرسوم کرد – را دیدم  تصمیم گرفتم که من هم چنین کاری را انجام دهم .

با هم تصاویری از هنرنمایی جاسینکو را در میهن پیست تماشا می کنیم…

منبع : boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا