Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکس

هنرمندی که به خاطر خلق آثار کاغذی شغل ثابتش را رها کرد + عکس

میهن پست – امروزه در هر جای دنیا که باشید فرقی نمی کند و حتما برای انجام بعضی از کارها که شاید بعضی‌ها آن را حماقت می‌نامند مورد سرزنش قرار  می‌گیرید، مثلا کاری همچون رها کردن شغل دائمی به همراه حقوق و مزایای عالی…

درست کاری است که سنا رونا از ترکیه امسال آن را انجام داد. وی درحال حاضر وقتش را صرف ساخت قطعات هنری کاغذی می کند کار و شغل دائمی خود را به خاطر علاقه مندیش راه کرده است.

او می گوید:”هرچیزی که خلق می کنید می تواند یک اثر هنری باشد، بنابراین اگر عقیده دارید که چیزهای زیبایی می سازید، خواهید دید که همه با شما هم عقیده اند. من تازه وارد فعالیت های هنری شده ام (۷ ماه است که تمام وقتم را به این کار اختصاص داده ام) ، گاهی اوقات احساس ترس می کنم و گاهی اوقات نه. من فقط آنچه انجام می دهم را باور دارم و می دانم که در آینده هم آن را ادامه خواهم داد.

گکاری که این هنرمند خلاق انجام می دهد به کویلینگ یا کاغذ ملیله دوزی معروف است ، هنری که در طول قرن ۱۸ رنسانس رایج بود “هنری که با استفاده از لوله کردن کاغذ و چسب به همراه خلاقیت هنرمند شکل می گیرد” که امروزه با گسترش وسعت دید هنرمندان این هنر تجدید حیات یافته و مسیر بهتری به خود گرفته است.

با هم شاهکارهای هنری این هنرمند را در میهن پست تماشا می کنیم…

منبع : boredpanda

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا