Mihanpostپیشنهاد سردبیرورزشی

تلاش دنیس جیمز برای درمان بیت‌الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان + عکس

میهن پست – این روزها اهالی ورزش و بخصوص ورزشکاران رشته بدنسازی از حال و روز بیت‌الله عباسپور، قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان که مدتی است به دلیل ابتلا به بیماری واسکولیت (التهاب رگ) در بستر بیماری به سر می‌برد باخبرند تا جایی که او تاکنون ۵ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و در دو ماه گذشته ۵۵ کیلو از وزنش را از دست داده است.

در این میان یک ورزشکار خارجی و قهرمان جهان بنام دنیس جیمز که در مسابقات مختلف با عباسپور – ورزشکار ایرانی – روبرو شده است وقتی که از حال و روز بیت الله عباسپور باخبر شده است با راه‌اندازی کارزاری اینترنتی در پی کمک مالی برای ادامه درمان بیت‌الله ، قهرمان پرورش اندام ایران است که تا کنون حدود ۳۹ هزار دلار نیز جمع‌آوری کرده است.

بیت اله عباس پور قهرمان پرورش اندام ایرانی
بیت اله عباس پور قهرمان پرورش اندام ایرانی

عباسپور مدتی است که با بیماری خاصی دست و پنجه نرم می کند که به گفته ی پزشکان بیماری وی از نوع واسکولیت یا التهاب رگ نوعی بیماری التهابی رگ‌های خونی است که بر اساس درگیری رگ‌ها به وجود می‌آید. این بیماری می‌تواند به خاطر آلرژی خفیف یا قرار گرفتن در معرض دارو، یک ماده شیمیایی و یا عاملی در طبیعت مانند گزیدگی حشرات بوجود بیاید. در عین حال واسکولیت واگیر نیست و البته نمی‌توان مانع از ابتلا به آن شد.

این درحالی است که بیت‌الله عباسپور، قهرمان ایرانی پرورش اندام جهان، تاکنون ۵ بار مورد عمل جراحی قرار گرفته و در دو ماه گذشته ۵۵ کیلو از وزنش را از دست داده است.

لازم است بدانید که دنیس جیمز، نفر سوم مسابقات “مستر المپیا” در سال ۲۰۱۲ و از دوستان عباسپور، در کارزار اینترنتی به راه افتاده، از ورزشکاران و علاقه‌مندان پرورش اندام درخواست کرده تا با اهدای کمک‌های مالی به این ورزشکار کمک کنند تا “بیتو روی پای خود بایستد و بزرگ شدن فرزندانش را ببیند”.

دنیس جیمز، نفر سوم مسابقات "مستر المپیا" در سال ۲۰۱۲ و از دوستان عباسپور
دنیس جیمز، نفر سوم مسابقات “مستر المپیا” در سال ۲۰۱۲ و از دوستان عباسپور است

 عباسپور ملقب به بیتو پرافتخارترین ورزشکار رشته پرورش اندام ایران است که از سال ۲۰۱۲ وارد دنیای حرفه‌ای مسابقات این رشته در سطح بین‌المللی شده است. او در سال ۲۰۱۲ به مقام سومی “مستر اروپا” در اسپانیا دست یافت و در مسابقات جهانی معتبر دیگری هم مقام‌های خوبی به دست آورده است.

بیت‌الله عباسپور در پیامی ویدئویی به زبان انگلیسی از دنیس جیمز تشکر کرده و در مقبال جیمز هم در پیامی ویدئویی که در اینترنت منتشر کرده به زبان فارسی برای او آرزوی سلامتی کرده است.

منبع : دویچه وله

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا