گوناگون

مجمع عمومی عادی و فوق العاده ذوب آهن اصفهان برگزار شد

81240404 5828136

به گزارش خبرنگار ایرنا، این مجمع با حضور نمایندگان سازمان تامین اجتماعی، صندوق فرهنگیان، صندوق بازنشستگان فولاد کشور به عنوان سهامداران عمده، سازمان بورس، سازمان خصوصی سازی، مسئولین ذوب آهن و جمعی از دیگر سهامداران حقیقی و حقوقی این شرکت به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص صورت های مالی سال 92 در تالار آهن این شرکت برگزار شد.

در این مجمع گزارش هیات مدیره به مجمع عمومی صاحبان سهام قرائت شد.

بر اساس این گزارش درآمد خالص شرکت در سال گذشته نزدیک به 40 هزار میلیارد ریال بود که از این میزان بیش از هشت هزار میلیارد ریال سود عملیاتی است.

همچنین جمع دارایی های شرکت بیش از 56 هزار میلیارد ریال اعلام شد که از این میزان سرمایه ثبت شده بالغ بر هشت هزار میلیارد ریال با نرخ بازده دارایی هفت صدم درصد است.

این شرکت با دارا بودن بیش از 16 هزار نیروی کار در سال 92 با 19 درصد افزایش تولید فولاد خام بیشترین میزان رشد تولید را در بین شرکت های فولادی کشور به خود اختصاص داد.

تولید این شرکت بالغ بر دو میلیون و 240 هزار تن بود.

در این جلسه همچنین مبلغ 650 میلیارد ریال با نظر سهامداران به تامین درمان بازنشستگان اختصاص یافت و مقرر شد طبق توافق صورت گرفته با معاون وزیر صنعت مطالبه 384 میلیارد تومانی ذوب آهن از صندوق بازنشستگی فولاد در مراجع قضایی بررسی و رای مربوط صادر شود.

همچنین در این جلسه مقرر شد بخشی از امکانات رفاهی شرکت در اختیار بازنشستگان این شرکت قرار گیرد.

تصویب بودجه 230 میلیارد ریالی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن و صحبت های موافقان و مخالفان افزایش بودجه از دیگر برنامه های نشست امروز مجمع عمومی عادی و فوق العاده شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان بود.

پ/7139/ 607

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا