Mihanpostپیشنهاد سردبیرورزشی

روش خلاقانه ژاپنی ها برای ساخت مدال‌ های المپیک 2020 ؟!

روش خلاقانه ژاپنی ها برای ساخت  مدال‌ های المپیک 2020 این روزها مورد توجه خاص رسانه ها قرار گرفته است چرا که ژاپن قصد دارد برای ساخت مدال‌های المپیک ۲۰۲۰ از لوازم الکترونیک بازیافتی استفاده کند. بنابراین باید گفت که محل برگزاری المپیک بعدی توکیو خواهد بود و مدال های طلا و نقره و برنز بازی‌های تابستانی آینده از گوشی‌های هوشمند بازیافتی ساخته خواهند شد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

هدف مقامات این کشور از انجام این کار نوآورانه ، افزایش آگاهی‌های عمومی در خصوص زباله‌های الکترونیکی e-waste و استفاده از سیستم‌هایی به منظور بازیافت و استفاده مجدد از دستگاه‌های الکترونیکی است.مدال‌های المپیک ۲۰۲۰

این در حالی است که بر اساس گزارشات به دست آمده از کشور ژاپن، در دستگاه‌های الکترونیکی از رده خارج ژاپنی، طلا و نقره زیادی وجود دارد که این میزان حدود ۱۶ تا ۲۲ درصد از ذخایر جهانی این فلزات را تشکیل می‌دهند که به همین علت مسئولان ژاپنی به فکر افتادند تا برای المپیک 2020 از این ذخایر استفاده کنند.

مدال‌های المپیک 2020

زباله‌های الکترونیکی در حال حاضر یکی از بزرگترین مشکلاتی است که محیط زیست با آن دست به گریبان است به طوری که سازمان ملل آن را سریع‌ترین جریان زباله‌ای جهان نامیده است اما امید می رود با این تفکر خلاقانه و نوآورانه ژاپنی ها بتوانند بخشی از مشکلات محیط زیست را با این روزش و روش های خلاقانه دیگری برطرف کرد.

منبع   engadget

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا