گوناگون

مدیرعامل ارس: جانبازان نیازمند توجه بیشتر دولت هستند

81186559 5734982

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی این سازمان، محسن خادم عرب باغی با بیان اینکه ایثارگری رزمندگان هشت سال دوران دفاع مقدس نیازمند قدردانی است، اظهار کرد: رشادت های جانبازان و ایثارگران انقلاب و دفاع مقدس از صفحه ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد.

وی با توجه به تغییرات سریع اقتصادی در منطقه آزاد ارس و آسیب های احتمالی بویژه در حوزه هایی مانند مسکن و رفاه گفت: باید تشکل هایی برای رفع نیازهای خانواده های جانبازان و شهدای منطقه شکل بگیرد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس نسبت به فراهم کردن زمینه ارایه خدمات بهتر برای ایثارگران اعلام آمادگی کرد.

از فرماندهان دفاع مقدس و همرزم شهید باکری هم در این مراسم از چاپ و انتشار کتاب خاطرات دوران جنگ خود در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این کتاب با دقت و امانت داری بالا در بیان حقایق و واقعیت ها و سند دهی زیاد قدم موثری در معرفی بهتر دوره جنگ به نسل امروز خواهد بود.

سردار جمشید نظمی اظهار کرد: عاشورا یک جنگ نبود، بلکه یک مکتب الهی و تاریخی بود که با وجود خفقان های سیاسی و فکری در طول تاریخ سینه به سینه به عاشقان اهل بیت منتقل شده و همین مکتب توسط امام خمینی (ره) جهانی شد و در جنگ تحمیلی این مکتب صحنه جنگ را تحت تاثیر قرار داد.

جانباز جنگ و مسوول امور ایثارگران منطقه آزاد ارس هم اعلام کرد: شهرستان جلفا و منطقه آزاد ارس با تقدیم 220شهید به کشور و انقلاب دین خود را به امام و انقلاب ادا کرده است.

محبوب ابراهیمی با بیان برخی کاستی ها و مشکلات در زندگی شخصی و خانوادگی جانبازان خواستار حمایت بیشتر منطقه آزاد از جامعه ایثارگری شد.

در پایان این نشست از 47 جانباز دفاع مقدس منطقه آزاد ارس و 8 فرزند شهید شاغل در سازمان منطقه آزاد ارس با اهدای لوح تجلیل شد.

7232/587

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا