گوناگون

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی معرفی شد

2332091 328به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، مراسم تکریم و معارفه مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور معاون وزیر نفت پیش از ظهر امروز در عسلویه برگزارشد و مهدی یوسفی به عنوان مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی معرفی و از خدمات 30 ماه مسعود نصوری دراین پست مدیریتی قدردانی شد.

در مراسم تکریم و معارفه مدیران سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس مدیر عامل سابق سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به نقش تاثیرگذار پارس جنوبی در ابعاد گوناگون ملی و فراملی اظهار کرد: پارس جنوبی از مناطق تاثیر گذار کشور است که سهم عمده‌ای در تولید ناخالص ملی کشور ونقش مهمی در معادلات اقتصادی و سیاسی جهان دارد.

وی با بیان اینکه سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس جنوبی در حال تدوین است گفت: تدوین این سند از رویدادهای مهم در توسعه پارس جنوبی است که تاثیر بسزایی در توسعه این منطقه در تمامی زمینه‌های فرهنگی ، آموزشی و اجتماعی دارد.

مدیرعامل سابق سازمان منطقه ویژه پارس از پرداخت اعتبارات سفر رهبری به عسلویه در سال 90 اشاره کرد و گفت:  از24 میلیارد تومان  سهم وزارت نفت در این سفر تاکنون 20 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس نیز با بیان اینکه مسئولیت‌ یک امانت است تاکید کرد: امیدواریم بتواینم از این فرصت در راه خدمت به خلق گام برداریم و این مسئولیت‌ها چیزی جز یک آزمایش الهی نیست.

مهدی یوسفی تبعیت از اسناد بالادستی نفت را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: لازم است با یک برنامه ریزی منسجم به رسالت‌های اصلی سازمان عمل کنیم تا نقش تاثیرگذار این سازمان در توسعه مناطق پیرامونی ایجاد کنیم.

وی هدف وجودی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس را  کمک به پشتیبانی از طرح‌های توسعه پارس جنوبی دانست و افزود: با برنامه‌ریزی و مشارکت امید است بتوانیم سهم خود را در برداشت گاز از میدان گازی پارس جنوبی افزایش دهیم .

یوسفی افزود: امیدوارم با توجه به شرایط اقتصادی کشور و با توجه به سیاست‌های دولت تدبیر و امید شرایط پیشرفت و آبادانی برای منطقه و کشور فراهم کنیم.

انتهای پیام/م

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا