گوناگون

مدیرکل اجرایی ستاد زکات: کرمان از استان های پیشتاز در جمع آوری زکات است

81232235 5814235

به گزارش روز پنجشنبه اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، ˈحسین نبی لوˈ در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای مددجویان کمیته امداد استان کرمان، افزود: مردم استان کرمان مردم باسخاوت و با کرامتی هستند و ما مسوولان در مرکز و استان باید بستر کار را برای جمع آوری زکات در این استان فراهم کنیم.

وی با اشاره به این که مردم با همه محدودیت ها به فکر همنوع خود هستند و تکلیف دینی خود را به خوبی انجام می دهند، اظهار کرد: جایگاه استان کرمان در جمع آوری زکات شاید از نظر ریالی بالا نباشد ولی این استان جزء استان های پیشتاز در جمع آوری زکات است.

نبی لو خاطرنشان کرد: سال گذشته 270 میلیارد تومان زکات در کشور جمع آوری شد.

وی ضمن تقدیر از اداره کل کمیته امداد استان به دلیل برپایی نمایشگاه دستاوردهای مددجویان گفت: هزینه کرد کمک های خیران و نیکوکاران با برپایی این نمایشگاه ها به خوبی نشان داده می شود و در جلب اعتماد مردم نسبت به برنامه های امداد بسیار موثر است.

مدیرکل امور اجرایی ستاد زکات کشور اظهار کرد: برپایی این نمایشگاه ها همچنین نشان دهنده این است که کمیته امداد از وجوهاتی که مردم به این نهاد کمک می کنند به نحو احسن امانتداری و این وجوهات را در زمینه مختلف از جمله اشتغال مددجویان و نیازمندان که در این نمایشگاه به خوبی نشان داده شده است، هزینه می کند.

وی از اصحاب رسانه خواست کارهای انجام شده توسط کمیته امداد را به خوبی اطلاع رسانی کرده و با اطلاع رسانی خوب و شفاف این نهاد را در اجرای برنامه های بیشتر یاری رسانند.ک/1

7440/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا