گوناگون

مدیرکل تعزیرات تهران: احتمال آلودگی برخی میوه ها به سموم افزایش یافته است

81138549 5651033

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد محمدی روز شنبه در حاشیه جلسه تنظیم بازار استان تهران که در محل استانداری تهران برگزارشد اظهار کرد:احتمال آلوده شدن برخی از میوه های موجود در بازار به سموم دفع آفات به علت نبود نظارت های دقیق و مستمر از سوی دستگاه های ذیربط افزایش یافته که این امر باید توسط مسوولان به صورت جدی پیگیری شود.

وی تصریح کرد: برای انجام نظارت های تعزیراتی به دلیل کاهش سطح همکاری اصناف و اتحادیه ها در برخی مواقع با مشکل مواجه هستیم.

محمدی گفت: روز پنج شنبه گذشته به دنبال دریافت خبر توزیع گوشت فاسد در بازار شهرستانی که یکسری از واحدهای صنفی گوشت آلوده ارائه می کردند در مراجعه به این واحدها و پس از برخورد با این واحدهای صنفی مجددا بعدازظهر همان روز همان واحدهای صنفی گوشت فاسد ارائه کردند که این امر ناشی از همکاری خوب نکردن اتحادیه ها با تعزیرات حکومتی است.

محمدی اظهار کرد: متاسفانه بازار ما اسلامی نیست زیرا نه امنیت قیمت در آن هست و نه امنیت اخلاقی، به طوریکه ماموران تعزیرات را حین انجام گشت زنی و بازدید از امکان صنفی کتک می زنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با بیان این مطلب که تاکنون جرات نکرده ایم برای بازدید به بازار موبایل برویم، از مسئولان نیروی انتظامی درخواست کرد با ماموران تعزیرات همراه شوند تا امنیت داشته باشند.

وی از مسئولان درخواست کرد در خصوص احتمال آلوده بودن برخی از میوه ها پیگیری و نظارت بیشتری داشته باشند چون سلامت مردم در اولویت است.

فعالیت سازمان تعزیرات حکومتی در چهار بخش کالا و خدمات، بهداشتی و دارویی، تخلفات مراجع دولتی و قاچاق کالا و ارز است که مهمترین بخش از وظایف این سازمان مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

در بخش کالاها و خدمات رسیدگی به تخلفات خرده فروشی واحدهای صنفی و تخلفات عمده واحدهای تولیدی از جمله مسوولیت های این سازمان است.

در تخلفات بهداشتی و دارویی و درمانی هر پرونده ای که از سوی وزارت بهداشت ارجاع شود چه در درمانگاه ها و چه در داروخانه ها با سرعت رسیدگی و حکم صادر می شود.

تهرام/9977/1348

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا