گوناگون

پرونده الکترونیکی سلامت ایثارگران تشکیل می شود

81138558 5651053

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، «عبدالرضا عباسپور» در مورد اقدامات این معاونت در هفته سلامت گفت: یکی از برنامه های ما در هفته سلامت، برگزاری جلسه مشترک با مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور تصویب نحوه اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای تمام اعضای جامعه ایثارگری در سراسر کشور است.

وی افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از قبل مترصد تشکیل پرونده بهداشت و سلامت الکترونیک برای خانواده های ایثارگر بوده، اما از آنجاییکه طبق ماده 15 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز موظف به تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران است، تصمیم گرفتیم در انجام این پروژه با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری داشته باشیم.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان کرد: یکشنبه، هفتم اردیبهشت ماه در جلسه مشترک معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با مسوولان وزارت بهداشت به یک الگوی کلی مشترک می رسیم تا در ادامه، این الگوی واحد را با همکاری وزارت بهداشت ادامه دهیم.

عباسپور افزود: این نشست، نخستین نشست مشترک بنیاد شهید و امورایثارگران با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و با اجرای پروژه تشکیل پرونده الکترونیکی سلامت برای ایثارگران، جلسات متعدد دیگری نیز در این راستا برگزار می شود.

اجتمام ** 7268 ** 1071

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا