گوناگون

مراسم معنوی اعتکاف در 10 مسجد شهرستان دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی تقوی عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از اماکن برگزاری اعتکاف در دامغان در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب مردم برای حضور در این مراسم معنوی اظهار داشت: 800 نفر برای حضور در این مراسم ثبت نام کردند که برای بهره مندی از این ماه پر خیر و برکت در 10 مسجد شهرستان دامغان سازماندهی شدند.

وی با بیان اینکه از این تعداد افراد شرکت کننده 60 درصد ایشان را بانوان و مابقی را آقایان تشکیل می دهند، خاطر نشان ساخت: اکثریت افراد شرکت کننده را جوانان تشکیل می دهند.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان ضمن اشاره به رشد 15 درصدی شرکت کنندگان نسبت به سال گذشته در این مراسم گفت: شرکت کنندگان در طول سه روز حضور در این مراسم معنوی به قرائت قرآن، زیارت عاشورا، دعای کمیل، ادعیه های ویژه ماه رجب و تشکیل حلقه های معارف اسلامی، احکام، مسائل دینی می پردازند.

تقوی در خاتمه اعتکاف را از ثمرات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی از هیچ تلاشی برای کمرنگ کردن اعتقادات جوانان ما دریغ نمی کنند و ما باید بکوشیم مراسم های مختلف فرهنگی و مذهبی شامل اعتکاف را که سبب رشد معنوی و تقویت بنیه دینی جوانان می شود را بیش از گذشته ترویج کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا