گوناگون

مراکز توزیع سبد کالا مرحله دوم در چهارمحال و بختیاری افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل عامری گلستان صبح دوشنبه در نشست بررسی توزیع سبد دوم کالا در استان با اشاره به اینکه مراکز توزیع سبد کالا مرحله دوم در چهارمحال و بختیاری افزایش یافته، اظهار داشت: مراکز توزیع سبد کالا در استان در مرحله اول 110 مرکز بوده که تعداد کم آنها موجب ایجاد مشکلات بسیاری در توزیع از جمله ایجاد صف و شلوغی شد.

وی ادامه داد: هم اکنون ما برنامه ریزی در خصوص توزیع سبد دوم کالا را شروع کرده ایم تا هنگامی که توزیع آغاز شد مشکلی در این خصوص نداشته باشیم.

وی اذعان داشت: هم اکنون برای توزیع راحتر سبد کالا نوبت دوم ما مراکز را در استان چهارمحال و بختیاری افزایش داده ایم و مراکز را به حدود سه برابر نوبت اول رسانده ایم.

معاون برنامه ریزی استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: هم اکنون حدود 304 مرکز کار توزیع سبد کالا دوم را در این استان بر عهده دارند.

در نظر گرفتن تمهیدات وِیژه برای توزیع سبد کالا نوبت دوم

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه اذعان داشت: تجربه های بسیاری از توزیع سبد کالا اول کسب شده که با در نظر گرفتن تمهیدات وِیژه مشکلاتی را در توزیع سبد نوبت اول داشته ایم دیگر در توزیع سبد کالا نوبت دوم نخواهیم داشت.

نعیم امامی اذعان داشت: باید با برنامه ریزی مناسب موانع و ایجاد مشکل در توزیع را بر طرف کنیم.

وی ادامه داد: برنامه ریزیها در این خصوص در استان سریع آغاز شده تا موقعی از مرکز اعلام توزیع داده شد مشکلی نداشته باشیم.

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری بیان کرد: هم اکنون برنامه ریزی برای ذخیره اقلام اساسی در سالجاری انجام شده است ومشکلی در این خصوص نداریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا