گوناگون

افزایش۱۰درصدی ماموریت های اورژانس ۱۱۵ شهرستان اصفهان ‎

به گزارش خبرگزاری مهر، نیک نام اظهار داشت: كارشناسان فوریتهای پزشکی شهرستان اصفهان طی روزهای ۱۳ لغایت ۱۹ اردیبهشت ماه سال جاری با انجام یک هز ار و 610 ماموریت و با حضور بر بالين ۳۵۵ بيمار و مصدوم به صورت سرپايي به آنها خدمات رساني كرده و در یک هزار و 63 مورد ديگر حادثه ديدگان را ضمن انجام اقدامات پیش بیمارستانی با آمبولانس هاي 115 به بيمارستان منتقل کردند.

وی با بیان افزایش ۱۰درصدی ماموریت های اورژانس ۱۱۵ نسبت به هفته گذشته افزود: در اين مدت ۱۵۸بيمار با ناراحتي هاي قلبي ،۵۷ نفر با بيماري هاي تنفسي ،۴۲ بيمار با مسموميت هاي دارويي و غذايي از خدمات اورژانس ۱۱۵ بهره مند شدند.

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان اصفهان تصریح کرد: كارشناسان اورژانس از یک هز ار و 610 ماموريت انجام شده خود در ۴۶۹ مورد به محل حوادث رانندگي اعزام شده و به حادثه ديدگان امدادرساني کردند.

وی با اشاره به تعداد پایگاه های اورژانس ۱۱۵ درشهرستان اصفهان اظهار داشت: اصفهان با ۳۴ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی که ۲۵ پایگاه بصورت شهری و ۹ پایگاه بصورت جاده ای و ۲۰۰ تکنسین فوریت های پزشکی در طول شبانه روز به شهروندان امداد رسانی می کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا