گوناگون

مرحله دوم هدفمندی یارانه ها تحقق درست سه اصل تولید، توزیع و مصرف است

81137410 5649083

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدˈحسن فاضلیانˈ در خطبه های نماز جمعه ملایر در مسجد جامع این شهر افزود: یکی از مهمترین اهداف این طرح، کمک به اقشار کم درآمد جامعه است .

وی گفت : دولت قبلی یارانه ها را بین تمامی اقشار توزیع می کرد که این موضوع یکی از اشتباهات بزرگ دولت قبلی بود.

وی اظهار داشت: فاز دوم هدفمندی یارانه ها به عنوان یکی از مسایل مهم پیش روی جامعه، رابطه ای تنگاتنگ با شعار امسال دارد و یک کار اساسی و اصولی است که نیازمند همکاری مردم است.

وی با بیان اینکه هدفمندی یارانه ها یک جراحی اقتصادی برای کشور بود که دیر آغاز شد، خاطرنشان کرد: در فاز دوم این طرح، قیمت ها باید واقعی باشد تا مشکلی از نظر قاچاق کالا و سوخت و مصرف بی رویه مردم به وجود نیاید.

فاضلیان با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال با عنوان اقتصاد و فرهنگ گفت: در راستای اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها، باید مراقب باشیم که دشمن سوء استفاده نکند، چراکه هر جایی برای رخنه و هجوم وجود داشته باشد، از همان راه وارد خواهد شد.

خطیب جمعه ملایر به پنجم اردبهشت ماه سالروز شکست حمله آمریکا در طبس اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه ارتش آمریکا پرونده موفقی در حمله به ویتنام داشت، اما در پنجم اردیبهشت ماه در صحرای طبس با طوفان شدید بساط دسیسه اش به هم ریخت و شکست خورد.

حجت الاسلام فاضلیان همچنین ماه های رجب، شعبان و رمضان را فصل بندگی خدا دانست و بیان داشت: همانطور که فتح قله سنگی نیاز به زمان دارد، فتح قله بندگی خدا نیز نیاز به صرف وقت است و مسلمانان نباید این ایام را به راحتی از دست بدهند.

وی ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی گفت: دنیا پلی برای اهل معرفت است و بهترین فرصت برای متقین و مومنان و پرهیزکاران است که برای رسیدن به سعادت اخروی از این دنیا توشه بردارند که بهترین توشه، تقوای الهی است.

7528/551

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا