Mihanpostپیشنهاد سردبیرماشين

مزدا ام ایکس 5 میاتا 2020 را بیشتر بشناسید + عکس

مزدا ام ایکس 5 میاتا 2020 با قیمت 26 هزار و 580 دلار به بازار عرضه خواهد شد. در این مطلب از میهن پست این خودروی سوپر اسپرت بی نظیر را بیشتر به شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد.

مزدا ام ایکس 5 میاتا 2020 از افزایش قدرت و تکنولوژی‌های ایمنی جدیدی برخوردار شده بود. مزدا به همین خاطر قیمت این خودرو را افزایش داده و به 25 هزار و 730 دلار رسانده بود که 435 دلار بیشتر از مدل سال قبل آن بود. البته با در نظر گرفتن افزایش 26 اسب بخاری قدرت پیشرانه این افزایش قیمت چندان به چشم نیامد.

مزدا ام ایکس 5 میاتا 2020 نیز دوباره افزایش قیمت را تجربه کرده است. این خودرو هم‌اکنون در نسخه اسپورت سقف نرم قیمت پایه 26 هزر 580 دلاری داشته و بنابراین قیمت آن نسبت به قبل 850 دلار بیشتر شده است.

انتخاب مدل هاردتاپ RF باعث می‌شود حداقل قیمت خودرو به 33045 دلار برسد که 700 دلار بیشتر از قیمت مدل سال 2019 است. واضح است که قیمت نسخه پرچم‌دار تورینگ نیز افزایش داشته است. این افزایش قیمت در نسخه‌های سقف نرم و RF به ترتیب برابر با 890 و 1090 دلار می‌باشد.

اما دلیل این افزایش قیمت چیست؟ بنا به اخبار رسیده، مزدا تجهیزات ایمنی بیشتری و سیستم تعلیق بازنگری شده را برای میاتا در نظر گرفته است.

پکیج i-ActiveSense مزدا که قبلاً برای مدل‌های اسپورت و کلاب عرضه می‌شد هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تمامی تریم ها وجود داشته و همین موضوع درباره سیستم‌های پایش نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از مسیر و ترمز اضطراری شهری صادق است.

نوربالای خودکار و تشخیص علائم ترافیکی نیز به‌صورت استاندارد در تریم های گرند تورینگ وجود داشته و مدل‌های سقف نرم و سخت کلاب و تریم های بالاتر هم برای اولین بار از اپل کارپلی و اندروید اتوی استاندارد سود خواهند برد.

تریم های گرند تورینگ MX-5 میاتا که دارای گیربکس دستی هستند از جذب کننده‌های شوک بیلشتین، دیفرانسیل لغزش محدود و سیستم تعلیق با تنظیمات اسپورت برخوردار می‌شوند.

این بهبودها قبلاً مختص مدل‌های کلاب مجهز به گیربکس دستی بود. با توجه به تجهیزات بیشتر و تجربه رانندگی اسپورت تری که در تریم گرند تورینگ به دست می‌آورید.

بنابراین مزدا MX-5 2020 ارزشی استثنایی در برابر مبلغ پرداختی و خصوصاً در مقایسه با خودروهایی همچون تویوتا 86 دارد.

باهم در میهن پست تصاویری از مزدا ام ایکس 5 میاتا 2020 تماشا خواهیم کرد.

منبع: autoblog

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا