Mihanpostاخبار خودروپیشنهاد سردبیرماشين

مرسدس ایکس کلاس بصورت رسمی معرفی شد

مرسدس ایکس کلاس در حالی روز گذشته معرفی شد که پکیج جدید این خودرو قرار است در ماه مارس سال 2020 وارد بازار شود. برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مرسدس ایکس کلاس با پکیج رنگ مشکی دارای جذابیت خارق العاده ای شده است. پیکاپ لوکس مرسدس بنز X کلاس برای مدل سال 2020 خود با پکیج جدیدی به نام مشکی در دسترس خواهد بود.

این پکیج سفارشی در ماه مارس 2020 عرضه می‌شود و تنها خریداران مدل‌های X350d 4Matic می‌توانند در تریم های Progressive یا Power آن را انتخاب کنند.

همان‌گونه که نام این پکیج نشان می‌ دهد خریداران با سفارش آن شاهد مشکی شدن بخش‌های متنوعی از پیکاپ مرسدس خواهند بود. از جمله ویژگی ‌های سفارشی این پکیج می ‌توان به میله ‌های کناری مشکی، رینگ‌ های 18 اینچی تیره‌رنگ و پوشش سقف مشکی داخل کابین اشاره کرد.

همان ‌گونه که انتظار می ‌رود با تیره ‌تر شدن این قطعات ابهت پیکاپ مرسدس افزایش می ‌یابد. البته پکیج مشکی باعث می ‌شود رنگ بدنه فقط به رنگ ‌های مشکی، سفید، خاکستری، آبی و نقره ‌ای محدود شود.

با وجود سیستم چهار چرخ محرک و قدرت فراتر از 250 اسب بخاری، این پیکاپ مشکی شده مشکلی در عبور از مسیرهای سخت و گلی نخواهد داشت.

متاسفانه X کلاس همچنان میوه ممنوعه ‌ای برای آمریکایی ‌ها بوده ولی خب این موضوع چندان مهمی هم نیست چراکه قبلاً چندین بار خبرهایی درباره توقف تولید این خودرو به گوش رسیده است.

با توجه به تصاویر جاسوسی منتشر شده از یک X کلاس با فضای بار بیشتر احتمال دارد این پیکاپ جان دوباره ‌ای بگیرد. صرف ‌نظر از آینده X کلاس باید گفت این خودرو با پکیج مشکی جذابیت بیشتری پیدا کرده است.

باهم در میهن پست تصاویری از مرسدس ایکس کلاس را تماشا خواهیم کرد.

منبع: autoevolution

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا