Mihanpostپیشنهاد سردبیرگوناگونهوا فضا

تاکسی خطی اسنپ یا همان اسنپ لایت راه اندازی شد

تاکسی خطی اسنپ در حالی با برند اسنپ لایت راه اندازی شده که این سرویس جدید این شرکت می تواند هزینه های حمل و نقل درون شهری را حتی تا 80 درصد کاهش دهد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

تاکسی خطی اسنپ در حقیقت با نام اسنپ لایت فعالیت خود را آغاز کرده است. چندی پیش خبر راه اندازیتاکسی هوایی اسنپ سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

گفته می شود این سرویس جدید اسنپ ترکیبی از سرویس تاکسی اسنپ اکو و تاکسی‌های خطی معمولی خواهد بود و باید آن را با سرویس اوبر باس مقایسه کرد.

پویا رستگار، مدیرعامل اسنپ لایت، به زومیت گفت از اوایل هفته‌ پیش، دو خط تاکسی در پونک و از اواخر هفته‌ پیش، در تمام مناطق جردن به این سرویس افزوده شده‌اند و بسته به میزان تقاضا به دیگر مناطق همچون سعادت‌آباد، باغ‌فیض، بلوار فردوس، صادقیه، تهران‌پارس، امیرآباد و عباس‌آباد نیز خطوط تاکسی خطی آنلاین افزوده خواهد شد.

تاکسی خطی اسنپ

تفاوت این سرویس با تاکسی‌های خطی سنتی، مسیرهای طولانی‌تر و محلی‌تر هستند. رستگار گفت هدف بلندمدت اسنپ لایت این است که بتوان از هر مکانی در تهران با چند دقیقه پیاده‌روی به یکی از خط‌ها رسید. این سرویس هم‌اکنون از ساعت ۷ صبح تا ۷ شب فعال و آماده‌ی خدمت‌رسانی است.

هم‌اکنون خطوط مختلفی در سطح شهر تهران به این سرویس جدید افزوده شده‌اند که با مراجعه به سایت اسنپ لایت یا گزینه‌ی موجود در اپلیکیشن اسنپ می‌توانید مسیرها را مشاهده و مبدأ و مقصد خود را مشخص کنید.

سپس برای مسیر خود بلیت تهیه کنید و در زمان مراجعه به تاکسی، در صف نمانید یا معطل نشوید. شما می‌توانید در خط‌ های مشخص‌شده‌ اسنپ لایت سوار تاکسی شوید و به مناطق مختلف شهر سفر کنید.

باید دید تاکسی خطی اسنپ تا چه اندازه با استقبال مسافران همراه خواهد بود.

منبع: snapp

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا