Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیردوچرخه

هزینه دوچرخه های بیدود در طرح جدید این استارتاپ

هزینه دوچرخه های بیدود در طرح جدید این استارتاپ بسیار مرقون بصرفه تر از قبل است. بیدود تصمیم گرفته برای تشویق بیشتر شهروندان به استفاده از دوچرخه هزینه استفاده از آن را پایین بیاورد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

هزینه دوچرخه های بیدود در طرح جدید این استارتاپ یک تغییر بزرگ را ایجاد کرده است. این تغییر بزرگ، مربوط به مدل درآمدی بیدود و نحوه تعامل مالی کاربران با این پلتفرم است.

هزینه دوچرخه های بیدود

قاسمی، نایب رئیس هیات مدیره بیدود می‌گوید اکنون به جای پرداخت سپرده اولیه، کاربران جدید برای استفاده از بیدود، حق اشتراک پرداخت خواهند کرد.

هزینه دوچرخه های بیدود در طرح جدید پرداخت سالانه یک حق عضویت ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومانی است و در کنار آن نیز بابت هر سفر نیم ساعته مبلغ 1 هزار و 500 تومان از کاربر گرفته خواهد.

تا پیش از این، هر کاربر برای استفاده از دوچرخه‌های بیدود باید ۱۵۹ هزار تومان سپرده (قابل برگشت) پرداخت می‌کرد و ۳۰ هزار ۹۰۰ تومان هم برای بیمه (غیر قابل برگشت) می‌پرداخت.

همچنین مبلغ بیمه سال گذشته ۳۰ هزار و ۹۰۰ تومان بود و برای امسال به دلیل بالا رفتن دیه، به بیشتر از ۴۰ هزار تومان می‌رسید. اما اکنون کاربران می‌توانند بدون اینکه مبلغ بیمه را بپردازند، صرفاً ۴۹ هزار و ۵۰۰ تومان برای استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی پرداخت کنند.

هزینه دوچرخه های بیدود

حسین قاسمی، نایب رئیس هیات مدیره بیدود در اخیرا در گفتگویی می‌کند که دوچرخه‌های اشتراکی این شرکت از امشب در سطح پایتخت قرار خواهند گرفت و از فردا صبح، کاربران بیدود می‌توانند دوباره از آن‌ها استفاده کنند. او مجدداً تاکید می‌کند که شایعات پایان کار بیدود حقیقت ندارد و این شرکت می‌خواهد با قدرت به کارش ادامه دهد.

قاسمی همچنین تاکید می‌کند که به دلیل حضور نداشتن یک ماهه بیدود، این شرکت تسهیلاتی را برای کاربران وفادارش در نظر گرفته است.

در مرحله اول، این افراد ۱۰ سفر رایگان دریافت خواهند کرد. در مرحله بعدی، کاربران فعلی به عنوان کاربران وفادار بیدود، می‌توانند همچنان از مدل سپرده‌ای که قبلاً به بیدود پرداخت کرده‌اند با روش‌های متفاوت و دلخواه استفاده کنند.

در واقع کاربران قدیمی مجبور نیستند حق عضویت سالانه پرداخت کنند. در این حالت بیمه این افراد هم رایگان می‌شود و خود شرکت هزینه‌های بیمه را می‌پردازد.

هزینه دوچرخه های بیدود

قاسمی اعلام می‌کند که بیدود در حال حاضر ۲۳ هزار کاربر در تهران دارد. او می‌گوید که تغییر مدل درآمدی برای تسهیل استفاده از دوچرخه‌های اشتراکی و افزایش تعداد کاربران این پلتفرم است.

او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا تغییر مدل درآمدی ارتباطی با سوبسید شهرداری دارد یا خیر، تاکید می‌کند که اگرچه این مذاکرات در جریان است اما تغییرات اخیر هیچ ارتباطی به شهرداری و دریافت سوبسید ندارد.

هزینه استفاده از دوچرخه های بیدود در طرح جدید این استارتاپ بسیار مناسب تر از قبل شده است. احتمالا این بار شهروندان بیشتری به بیدود جذب خواهند شد.

منبع: bdood

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا