پیشنهاد سردبیر

مسابقه: لوگوی گیم شات را پیدا کنید، بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی برنده شوید

پس از یک وقفه چند هفته ای ، مسابقه گجت نیوز از امروز دوباره آغاز شده است.در مسابقه این هفته لوگوی وب سایت گیم شات ( عضو جدید خانواده گجت نیوز ) سوژه طرح سوال شده و به ۵ نفر از برندگان، ۵ بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی از فروشگاه الماس خرید اهداء خواهد شد.

مسابقه گجت نیوز چند هفته ای برگزار نگردید.علت آن هم تمرکز تیم گجت نیوز بر روی تاسیس و رونمایی از عضو جدید خانواده گجت نیوز یعنی وب سایت گیم شات بوده که خوشبختانه با موفقیت آغاز به کار کرد و در همین روزهای ابتدایی با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه گردید.

گیم شات ، یک وب‌سایت خبری و تحلیلی بازی است که هرچه در مورد دنیای بازی نیاز است، در آن پیدا می‌کنید.جدیدترین اخبار بازی، مقالات ویژه بازی‌های ویدیویی، نقد و بررسی به صورت متنی و ویدیویی، آموزش و راهنمایی بازی‌های ویدیویی، ساده‌ترین چیزهایی است که در گیم شات می‌توانید بیابید. تیمی از مجرب‌ترین نویسندگان حوزه‌ی گیم، در این گیم شات قلم می‌زنند و قبل از آنکه نویسنده‌های خوبی باشند، گیمرهایی حرفه‌ای هستند!

اما این همه‌ی ماجرا نیست! گیم شات، علاوه بر اینکه شما را در دنیای پر هیجان بازی غرق می‌کند، پنجره‌ی جهان باشکوه سینما را هم رو به شما باز می‌کند. شما می‌توانید آخرین اخبار فیلم و سریال‌های روز دنیا را در گیم شات دنبال کنید. در وب‌سایت خبری و تحلیلی گیم‌شات می‌توانید ویدیویی اختصاصی نظیر نقد و بررسی، پیش‌نمایش، اخبار هفته را هم به طور جداگانه ببینید.

به مناسبت آغاز به کار گیم شات ، مسابقه این هفته گجت نیوز نیز حال و هوای گیم شاتی به خود گرفته و سوژه مسابقه مرتبط با این عضو جدید خانواده گجت نیوز انتخاب شده است.

سوال مسابقه این هفته :

یکی از جذاب‌ترین مدل‌های برگزاری مسابقه تاکنون، یافتن لوگوهای گجت نیوز بوده که در تصویری آن را به‌دفعات مخفی کردیم تا شما عزیزان این لوگوهای پنهان‌شده را بیابید. این بار نیز مسابقه با همین سبک طراحی شده اما به جای لوگوی گجت نیوز ، امروز می بایست لوگوی گیم شات را که در اسکرین شات بازی Uncharted 4 به دفعات تکرار و پنهان شده را پیدا کنید.

جایزه هفته :

هرچقدر که یک مسابقه زیبا و جذاب باشد باید جایزه‌ای درخور نیز برای آن در نظر گرفت. اصولا مسابقه بدون جایزه معنایی ندارد! این بار، فروشگاه الماس خرید اسپانسر مسابقه گجت نیوز شده است و به‌جای هدیه دادن به یک نفر قصد داریم به پنج نفر از شما یاران همیشگی گجت نیوز جایزه اهدا کنیم. این جوایز در حقیقت ۵ بن خرید ۱۰۰ هزار تومانی است که به برنده‌ی مسابقه اجازه می‌دهد تا به وب سایت فروشگاه الماس خرید رفته و از میان محصولات این فروشگاه یک محصول را خریداری کند. درصورتی‌که برنده بخواهد کالایی باارزش بیش از جایزه‌ی مسابقه خریداری کند مانعی نداشته و مقدار ۱۰۰ هزار تومان از مبلغی که باید پرداخت کند کسر خواهد شد.

برای شرکت در مسابقه این هفته گجت نیوز اینجا کلید کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا