اقتصادیمسکن

مسكن ويژه چگونه به متقاضيان واگذار مي شود + جزئيات

به گزارش ميهن پست – مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با تاکید بر این‌که همانند قرارداد منعقد شده با متقاضیان این پروژه رفتار خواهد شد، گفت: جزئیات نحوه امتیازبندی برای انتخاب واحد به زودی اعلام می‌شود كه مسعود بیژنی در واکنش به انتقاد متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر مبنی بر اعمال بر تفاوت قیمت جدید 10 تا 20 میلیون تومانی واحدهای ساخته شده به روش اسکلت فلزی با واحدهای اسکلت بتنی اظهار کرد: بنده به عنوان مجری طرح مسئولیت نظارت و مدیریت کارهای اجرایی در پروژه مسکن ویژه تهرانسر را بر عهده دارم و کلیه مباحث دیگر از جمله بحث‌های مالی بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

به نقل از ايسنا وی تصریح کرد: مقصود فقط این بود که طبق قراردادی که با پیمانکاران این پروژه به امضا رساندیم هزینه ساخت در واحدهای اسکلت فلزی بیشتر از اسکلت بتنی است و از آنجاکه طبق قرارداد قرار است هزینه بهای تمام شده ساخت به صورت نقدی از متقاضیان گرفته شود احتمالا متقاضیان واحدهای اسکلت فلزی باید پول بیشتری پرداخت کنند.

بیژنی افزود: مطمئنا با متقاضیان منطبق با قرارداد رفتار خواهد شد و هر گونه تصمیم گیری در این موارد بر عهده اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است.

مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر افزود:‌ این که افزایش یا کاهش قیمت درباره واحدهای ساخته شده چه به روش اسکلت فلزی یا اسکلت بتنی کاملا بر عهده هیات عامل اداره کل راه و شهرسازی استان تهران است و ما هیچ گونه دخالتی در این امر نداریم.

بیژنی در خصوص آخرین وضعیت اعطای امتیاز و اولویت بندی متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر برای انتخاب واحد گفت: نحوه اولویت بندی براساس امتیاز متقاضیان مراحل پایانی خود را طی می کند و به زودی جزئیات آن و نحوه امتیازبندی توسط مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اعلام و بلافاصله پس از آن نیز تاریخ انتخاب واحد اینترنتی متقاضیان براساس اولویت اعلام می‌شود.

وی تاکید کرد: قصد داریم بهترین و عادلانه‌ترین شیوه امتیازبندی که رضایت حداکثری متقاضیان را بر آورده کند به مرحله اجرا درآوریم تا حقی از هیچ کدام از متقاضیان ضایع نشود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا