گوناگون

مسوولان برای حل مشکل آب شرب جزیره قشم چاره عاجل بکنند

81147771 5666563

به گزارش ایرنا حجت الاسلام رضا جوکار در خطبه های نماز جمعه این هفته قشم که با حضور استاندار هرمزگان برگزار شد، افزود: این مشکل که بارها از تریبون های مختلف مطرح شده، همچنان لاینحل باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه نه تنها روستاها بلکه مناطقی از شهر قشم هم از بی آبی مزمن بخصوص در فصل گرما رنج می برد، از استاندار هرمزگان خواست چاره اساسی برای این مشکل اساسی مردم جزیره قشم بیاندیشد.

خطیب نماز جمعه این هفته قشم همچنین از برخی نارسایی ها در بخش بهداشت و درمان شهرستان قشم انتقاد کرد و درباره مشکل مسکن مهر این شهرستان هم گفت: در این خصوص نیز ما بارها از تریبون های مختلف اعلام کردیم که برخی از متقاضیان در طرح مسکن مهر نه تنها صاحب خانه نشدند، بلکه چون خانه های قبلی خود را نیز بخاطر تامین آورده این طرح فروخته بودند، حالا بی خانه شده اند.

حجت الاسلام جوکار از دوگانگی مدیریت شهری نیز به شدت انتقاد کرده و جمع آوری نشدن زباله های داخل شهر قشم را از تبعات این مشکل خواند و گفت: گرچه مسئولان ذیربط قول دادند تا هفته آینده این مشکل حل خواهد شد، اما استاندار هرمزگان نیز در این خصوص باید اقدامی بکند.

امام جمعه قشم با اشاره به اینکه مردم جزیره قشم به رغم این مشکلات قدردان خدمات بزرگ نظام و دولت ها در این جزیره هستند، طرح مشکلات مردم از طریق تریبون نماز جمعه را از وظایف ذاتی این نهاد مقدس در نظام اسلامی خواند.

وی با بزرگداشت فرا رسیدن روز معلم از مقام شامخ استاد مطهری به عنوان معلم بزرگ انقلاب تقدیر کرد و با تشریح خدمات و بخصوص آثار مکتوب آن شهید، وی را معلم نمونه در همه ابعاد و برای همه طبقات معرفی کرد.ک/2

1871/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا