گوناگون

مسي: نمي‌دانم در بارسلونا بمانم يا نه

بارسلونا در فصل جاري با هدايت خراردو مارتينو نتايج خوبي کسب نکرد اما نتيجه نگرفتن تيم‌هاي آتلتيکو‌مادريد و رئال‌مادريد، آبي – اناري را در آستانه کسب قهرماني در ليگا قرار داده است. بارسلونا با پيروزي خانگي برابر آتلتيکو‌مادريد مي‌تواند فصل را به خوبي به پايان برساند و عنوان قهرماني را به دست آورد.

ليونل مسي در ارزيابي خود از فصل جاري ليگاي اسپانيا گفت: بي شک سال دشواري بود. تا همين حالا هم در شرايط سختي قرار داشتيم. تمام تمرکزمان پيروزي برابر آتلتيکو مادريد و قهرماني در ليگ است. نمي‌دانم که اين پيروزي فصل را براي ما نجات خواهد داد يا خير اما براي ما مهم خواهد بود.

مسي در ادامه گفت: مي‌خواهيم قهرماني در ليگ را به تيتو ويلانووا تقديم کنيم. مشخص است که اگر بازي را ببريم، قهرماني را به تيتو تقديم خواهيم کرد. هم هواداران و هم باشگاه مي‌خواهند اين طور شود.

مسي درباره تمديدي قراردادش با بارسلونا گفت: نمي‌دانم که قراردادم تمديد مي‌شود يا خير اما چيزي که مهم است قهرماني در ليگ است. پس از آن بايد منتظر بمانيم تا ببينيم چه اتفاقاتي رخ خواهد داد.

ستاره بارسلونا با تمجيد از آتلتيکو مادريد گفت: نه تنها در ليگ که در همه رقابت‌ها آتلتيکو سال فوق العاده‌اي داشته است. آنها در فينال ليگ قهرمانان اروپا هستند و به همين دليل تا آخرين روز براي قهرماني مي‌جنگند. آنها يک مربي خيلي خوب به نام سيمئونه روي نيمکت خود دارند که توانسته در آتلتيکو تحول خوبي ايجاد کند. او مربي بزرگي است مطمئنم يک روز روي نيمکت آرژانتين خواهد نشست.

مهاجم آرژانتين در پايان درباره حضور کشورش در جام جهاني گفت: هيچ فشاري روي تيم ما نيست. فکر مي‌کنم آرژانتين هميشه مدعي قهرماني است. با شرايط خوبي‌ به برزيل مي‌رويم و شانس خوبي‌ براي انجام کار‌هاي بزرگ داريم. موفقيت در جام جهاني موضوع بسيار پيچيده اي است و به خيلي‌ چيز‌ها بستگي دارد و تنها شکل بازي ما مهم نيست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا