گوناگون

مسکن مهر قزوین مدارسه‌دار می‌شود؟

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: واحدهای آموزشی شهرک مهرگان (مجتمع مسکن مهر) در مرحله تجهیز و ثبت‌نام از دانش‌آموزان است.

سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در گفت‎وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه قزوین، اظهار کرد: احداث 19 واحد آموزشی در شهرک مهرگان در دستور کار اداره آموزش و پرورش قرار دارد.

وی با اشاره به تجهیز مدارس این شهرک خاطرنشان کرد: در حال حاضر 9 واحد آموزشی در مرحله تجهیز و ثبت‌نام از دانش‌آموزان است و با بازگشایی این مدارس پاسخگوی نیاز آموزشی این شهرک خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: این واحدهای آموزشی دخترانه و پسرانه بوده و در همه مقاطع آغاز به فعالیت خواهند کرد و عملاً مشکلی وجود ندارد.

قاسمی افزود: 10 واحد آموزشی دیگر با قریب به 15 درصد عملیات عمرانی در حال آماده‌سازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در خصوص کمبود نیروی انسانی در ناحیه البرز اعلام کرد: با افتتاح شهرک مهرگان در ناحیه البرز، با کمبود نیروی انسانی در بخش آموزش مواجه هستیم که برای این موضوع نیز تدابیری اندیشیده شده است.

وی گفت: در راستای این امر با تقاضای نقل و انتقالات معلمانی که در شهرستان‌های آبیک و بوئین زهرا مشغول تدریس بوده‌اند موافقت شده است تا هم نیاز ما به نیروی انسانی در بخش البرز مرتفع شده و هم به تقاضای معلمان پاسخ داده شود.

قاسمی افزود: برای رفاه حال نیروی انسانی مورد نیاز در مدارس شهرک مهرگان در خصوص رفت و آمد آن‌ها از قزوین به این شهرک تعاملاتی با شهرداری و شورای شهر محمدیه انجام دادیم و به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد که معلمان برای ایاب و ذهاب مشکلی نداشته باشند.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا