گوناگون

وقوع 40 مورد آتش‌سوزی در سمنان طی یک ماه گذشته

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان از انجام 40 مورد عملیات اطفای حریق طی یک ماه گذشته در سمنان خبر داد.

«سعید اسماعیل‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه‌ی سمنان، اظهار کرد: در طول یک ماهه مردادماه بالغ بر 90 عملیات اطفائی و امدادی در سطح شهر سمنان توسط نیروهای آتش‌نشانی انجام شد.

وی با اشاره به انجام بالغ بر 50 عملیات امداد و نجات طی یک ماه گذشته، خاطرنشان کرد: 17 مورد از این عملیات‌ها در خصوص حبس شهروندان سمنانی در آسانسور بود که برای انجام عملیات‌های امدادی نیروهای آتش‌نشان به محل‌های مورد نظر اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان، گفت طی 4 ماه گذشته نیز در این سازمان بالغ بر 412 عملیات انجام شد که 224 مورد آن امداد و نجات و 189 مورد آن آتش‌سوزی بوده است.

اسماعیل‌پور، گفت: محبوس شدن در آسانسور، حیوانات موذی، محبوس شدن در اماکن و خودروها، گیرکردن حلقه انگشتر در دست بترتیب بیشترین عامل امدادخواهی شهروندان سمنانی از این سازمان بوده است.

وی اظهار کرد: تصادف و واژگونی، گیر کردن اعضای بدن در داخل دستگاه‌ها حین کار، ریزش آوار و… از دیگر حوادث رخ داده طی یکماه گذشته بود که به اعزام تیم‌های امدادی به محل منجر شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری سمنان با اشاره به مجروحیت 9 نفر در 4 حادثه تصادف و واژگونی خودرو گفت: در این حوادث 7 مرد و 2 زن مجروح شدند و خوشبختانه در این ماه حادثه فوتی وجود نداشت.

اسماعیل‌پور با بیان اینکه گیر کردن اعضای بدن یکی از حوادثی بود که طی یک ماه گذشته منجر به امدادخواهی شهروندان سمنانی شد، تصریح کرد: متأسفانه در دو مورد از این حوادث یکی از شهروندان سمنانی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا