گوناگون

مشکل قیف ترافیکی البرز حل می‌شود

استاندار البرز گفت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام بدون مدیریت درآمد – هزینه‌ای ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، حمید طهایی پیش از ظهر امروز(29 شهریور)، در مراسم بهره‌برداری از تقاطع غیر‌همسطح شهدای دانش‌آموز اظهار کرد: موقعیت استراتژیک استان البرزدر سطح ملی باعث شده این استان به معبری برای اتصال شمال به جنوب کشور تبدیل شود.

وی افزود: هرچند تنها دو درصد از معابر کل کشور در دل استان البرز جای گرفته اما این استان بیش از 18 درصد از بارترافیکی کل کشور را به دوش می‌کشد.

طهایی خاطرنشان کرد: وضعیت ترافیکی موجود نشان می‌دهد که جاده‌ها و معابراستان تحمل تردد این تعداد خودرو را ندارند و همین امر باعث شده شاهد ایجاد قیف ترافیکی در این استان باشیم.

وی ادامه داد: حل مشکل ترافیکی استان بهترین اقدام برای صرفه‌جویی در سرمایه‌های مادی و معنوی مردم است به این ترتیب که با حل این مشکل هم از آمار تصادفات در محورهای مواصلاتی استان کاسته می‌شود و هم مردم زمان کمتری در ترافیک به هدر می‌دهند.

استاندار البرز تأکید کرد: دولت دبیر و امید سعی دارد با مدیریت جهادی گره‌های کور در بحث خدمات‌رسانی به مردم را باز و نور امید را در دل‌های آنان روشن کند.

وی یادآور شد: متاسفانه دولت در شرایط کنونی هم به واسطه تحریم‌ها و هم به واسطه محدودیت‌های اعتباری با مشکلات متعددی در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام مواجه است و از مردم می‌خواهد صبر پیشه کنند تا بتواند با برداشتن بخشی از موانع به وعده‌های خود عمل کند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر بخش عمده‌ای از درآمد دولت به فروش منابع نفتی اختصاص دارد که این درآمد نیز به واسطه اعمال تحریم‌ها بسیار کاهش یافته است.

طهایی ادامه داد: در دولت‌های قبل مدیران باید صرفاً به فکر مدیریت هزینه بودند اما با توجه به شرایط کنونی مدیران دولت یازدهم هم باید به فکر مدیریت هزینه باشند و هم نگاهی به مدیریت درآمد داشته باشند.

وی در پایان گفت: در شرایط فعلی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و کلنگ‌زنی پروژه‌های جدید بدون توجه به مدیریت هزینه – درآمد امکان پذیر نیست.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا