گوناگون

معاون رئیس‌جمهور تکمیل پروژه آبرسانی «عنبران» را خواستار شد

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، تکمیل پروژه‌ی آبرسانی شهر عنبران طی 9 ماه آینده را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در اردبیل، «محمدباقر نوبخت» معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جمع مردم شهر عنبران در مسجد جامع این شهر گفت: اگر استاندار اردبیل با تأمین اعتبار سه میلیارد و 700 میلیون تومانی بتواند تا خرداد سال آینده آبرسانی به شهر مرزی عنبران را تکمیل کند من در این شهر حاضر می‌شوم و این پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانم.

وی افزود: دولت «تدبیر و امید» تلاش می‌کند طرح‌های نیمه‌تمام را به انجام برساند و در استان اردبیل نیز می‌کوشیم پیش از آغاز فصل سرما پروژه‌ها را به اتمام برسانیم.

نوبخت با تشکر از تلاش سه نماینده‌ی اردبیل در مجلس شورای اسلامی که مقدمات این سفر را آماده کردند، در خصوص درخواست یکی از نمایندگان مبنی بر اختصاص پنج میلیارد تومان برای توسعه‌ی شهری عنبران، گفت: من نمی‌توانم بدون بررسی ردیف بودجه‌ای کشور قولی بدهم، بلکه باید در این‌باره پس از بررسی‌ نهایی، مردم را در جریان قرار دهم.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبری رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: من به مردم اهل تسنن این شهر بارها ارادت خود را اعلام کردم و هر سال نیز در هفته‌ی وحدت با حضور در جمع گیلانی‌ها و شهر پره سر تالش در جشن میلاد رسول اکرم (ص) حضور می‌یابم.

اختصاص و پرداخت 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان‌ها

براساس این گزارش، کتر «نوبخت»، معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور در جریان بازدید از سد عنبران از اختصاص و پرداخت 100 درصدی اعتبارات عمرانی استان‌ها خبر داد.

وی از اختصاص و پرداخت 100 درصدی اعتبارات عمرانی همه‌ی استان‌های کشور در سال‌جاری خبر داد و گفت: به طرح‌هایی که امسال می‌توانند به پایان برسند، اعتبارات لازم پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور تصریح کرد: دولت «تدبیر و امید» می‌کوشد در استان‌ها اولویت نخست را به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام بدهد و از آغاز طرح‌های جدید اجتناب کند که در استان اردبیل نیز می‌کوشیم تا پیش از اسفندماه، پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم.

نوبخت تکمیل سد عنبران در شهرستان نمین استان اردبیل را از پروژه‌های نیمه تمام استان برشمرد و خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبارات این سد در راستای تسریع در روند اجرایی آن از سوی دولت و استان پیگیری می‌شود.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگاران مبنی بر استخدامی‌های استانداری اردبیل، نیز گفت: ساز و کارهای برطرف کردن مشکل این افراد فراهم شده و مقدمات رفع موانع جذب آنها در حال انجام است.

به گزارش ایسنا،«منصور حقیقت‌پور» نماینده‌ی مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نیز از تصویب 10.5 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل سد عنبران را خبر داد و خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات پیمانکاران در اجرای سد عنبران از ضروریات است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا