گوناگون

بیمارستان امام حسین(ع) ملایر نیازمند سی.تی.اسکن

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر گفت: دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به علت فرسودگی و استهلاک دیگر پاسخگوی نیاز بیماران نیست.

«رضا نوروزی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه‌ی همدان، با اشاره به اینکه دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام حسین(ع) ملایر به علت فرسودگی به‌مدت چند ماه خراب بود و سبب نارضایتی بیماران مستمند و هم‌شهریان شده بود، از تعمیر این دستگاه خبر داد و گفت: این دستگاه مجدداً وارد سیستم درمان شد و هم‌اکنون به بیماران خدمات‌دهی می‌کند.

وی افزود: بسیاری از بیماران ضعیف به‌لحاظ مالی که نمی توانند از دستگاه سی.تی.اسکن بخش خصوصی استفاده کنند به بیمارستان امام حسین(ع) مراجعه می‌کنند اما خرابی این دستگاه موجب نارضایتی آنها شده و مراجعات متعددی به شورای اسلامی شهر داشتند.

رئیس شورای اسلامی شهر ملایر ادامه داد: بنابراین پیگیری این مشکل در دستور کار قرار گرفت و در جلساتی با دکتر «رضا طهماسبی» رئیس شبکه‌ی بهداشت و درمان ملایر، دستگاه سی.تی.اسکن تعمیر شد و از اول مهرماه به بیماران خدمات‌دهی می‌کند.

نوروزی با اشاره به فرسوده بودن این دستگاه، از نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار ویژه‌ی ملایر، خیرین سلامت و واقفین خیراندیش شهرستان خواست تا اعتبار لازم برای خریداری یک دستگاه جدید سی.تی.اسکن را تأمین کنند.

وی هزینه‌ی این دستگاه را 400 میلیون تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: با توجه به حجم مراجعه‌های مکرر بیماران، خریداری این دستگاه جزو موارد درمانی ضروری در ملایر است.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا