گوناگون

معاون شهردار: حضور بخش خصوصی در پروژه های شهری اهواز کمرنگ است

81225270 5802413

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد علی دوایی فرˈ در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه اهواز افزود: این مساله یا به عملکرد شهرداری بر می گردد و یا علت دیگری دارد که در هر صورت این آمادگی وجود دارد از تمام ظرفیت های بخش خصوصی اعم از فکری، مالی و اقتصادی استفاده کنیم.

وی از شهروندان خواست با معاونت مشارکت های مردمی شهرداری اهواز در آبادانی هر چه بیشتر این شهر همکاری کنند.

دوایی فر گفت: مهمترین سیاست راهبرداری شهرداری و شورای اسلامی شهر اهواز برنامه ریزی، تدوین و اجرای پروژه هایی در جهت جلب رضایت مندی شهروندان است که در این صورت حمایت مردمی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: این حمایت تضمین موفقیت شهرداری و شورای شهر در اجرای هر چه بهتر پروژه ها خواهد بود و با حضور مردم است که شهر ساخته می شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری اهواز گفت: مردم مالکان اصلی شهر بوده و همه در آبادانی آن نقش دارند.

وی رویکرد اصلی شهرداری اهواز در سال جاری را توسعه و تعالی شهر به طور همزمان عنوان افزود: در سایه تحقق این دو می توان شهری خوب و بهره مند داشت.

دوایی فر از در دست اجرا بودن پنج دستگاه پل غیر همسطح در شهر اهواز خبر داد و افزود: علاوه بر این مطالعات ساخت پنج دستگاه پل نیز در این شهر انجام می شود.

وی تعریض پل پنجم از 12 به 30 متر و استحکام بخشی به سازه آن، اتمام پل کمربندی اهواز، ماهشهر و بهره برداری پل خلیج فارس را از برنامه های امسال شهرداری اهواز برشمرد.

دوایی فر از اتمام کار ساخت دو پل در اهواز در سل جاری خبر داد و گفت: تمام مناطق حاشیه نشین و محروم اهواز زیرسازی، آسفالت و جدول بندی می شود.

وی در عین حال از توسعه پارک های ساحلی اهواز به عنوان یکی دیگر از برنامه های راهبردی شهرداری اهواز در چارچوب توسعه صنعت گردشگری نام برد و افزود: باغ موزه ایران زمین هم اینک در هشت هکتار در اهواز در دست ساخت قرار دارد.

دوایی فر گفت: در این باغ موزه نقشه ایران پیاده سازی و تمام ظرفیت ها و پتانسیل های طبیعی، تاریخی و فرهنگی شهر اهواز ارائه شده است.

وی همچنین از درحال ساخت بودن 12 زمین ورزشی در محلات مختلف شهر اهواز خبر داد و افرود: دو فرهنگسرا هم در دست ساخت است که یکی از آنها در منطقه محروم کوی علوی است.

دوایی فر در عین حال گفت: آرامستان جدید شهر اهواز هم در جاده اهواز- رامهرمز ساخته می شود.

538/645

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا