Mihanpostپیشنهاد سردبیرموبایل و تبلت

معرفی گوشی‌های هوشمند چینی که به آیفون شبیه هستند

معرفی گوشی‌های هوشمند چینی که به آیفون شبیه هستند . این گوشی ها تا حدی  هم باعث دردسر اپل این کمپانی بزرگ تولید گوشی شده اند . این گوشی ها اپل را بارها به دادگاه کشیده اند . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید.

اولین بار در سال ۲۰۱۲  شرکت Proview که در کشور  چین فعالیت می کند ،  از اپل بخاطر استفاده از نام  ipad در محصولاتش شکایت کرد و او را به دادگاه کشاند . در نهایت اپل محکوم شد و مجبور شد تا ۶۰ میلیون دلار را به عنوان جریمه به شرکت Proview پرداخت کند . اپل حتی پس از آن دیگر اجازه نداشت در چین از عناوین  iBooks و iTunes Movies استفاده کند.

بعد از عرضه گوشی های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس هم دوباره یک شرکت چینی به نام Baili از اپل به علت شبیه بودن ظاهر پشت گوشی هایش شکایت کرد . آنها ادعا کردند که پشت گوشی Baili 100C آنها دقیقا مشابه گوشی های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس است . طی بررسی های انجام شده مشخص شد که این ادعا کاملا صحیح است و تفاوت های اندکی در پشت این دو گوشی وجود دارد . این بار هم اپل محکوم شد و جریمه سنگینی پرداخت کرد .

حالا ما برای شما لیستی از گوشی هایی که بیشترین شباهت را البته از لحاظ ظاهری با گوشی های اپل دارند جمع آوری کرده ایم . در اینجا باید بگوییم که هیچ کدام از این گوشی ها کپی آیفون ها ساخته نشده اند و همه آنها هم اندرویدی هستند . این گوشی ها محصول شرکت های بزرگ و معتبری هستند که در چین فعالیت می کنند .

با هم در میهن پست تصاویری از گوشی‌های هوشمند چینی که به آیفون شبیه هستند را تماشا می کنیم.

منبع : phoneradar

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا