گوناگون

معروف: بايد سخت بجنگيم

به نقل از سايت فدراسيون واليبال، سعيد معروف در نشست خبري پيش از دو مسابقه ايران و لهستان در گدانسک که شب گذشته در سالن آرگو آرنا برگزار شد، گفت: بازي خيلي سختي مقابل لهستان در تهران داشتيم. يکي از سخت‌ترين بازي‌هايمان بود و خيلي خوشحال هستم که به پيروزي رسيديم. پيش بيني مي‌کنم که در لهستان بازي خيلي سخت تري داشته باشيم. مي‌دانيم که براي واليبال در لهستان جو خيلي خوبي وجود دارد و خيلي‌ها براي تشويق تيمشان به سالن مي‌آيند. ما براي نخستين بار است که به مرحله نهايي صعود کرده‌ايم و بايد سخت بجنگيم تا خودمان را بهتر نشان دهيم.

او در جواب خبرنگار لهستاني در مورد اينکه چه اتفاقي افتاد که واليبال ايران به اين رشد و تکامل رسيد و آيا پول زيادي به آن تزريق شد و يا علت ديگري دارد، گفت: ما تا چند سال پيش تيم قدرتمندي نبوديم و البته هنوز هم براي رسيدن به سطح اول واليبال دنيا راه زيادي داريم. سه سال پيش ما وقتي با مربي قبلي‌مان شروع کرديم، خيلي روي ذهنيت ما کار کرد. پيش از حضور ولاسکو فقط در جام کنفدراسيون واليبال آسيا و قهرماني آسيا بازي مي‌کرديم و هيچ وقت با تيم‌هاي سطح بالاي دنيا بازي نمي‌کرديم ولي پس از حضور وي در ايران، سعي کرديم بازي‌هاي دوستانه با تيم‌هاي بزرگ دنيا انجام دهيم و در تورنمنت‌هاي اروپايي بازي کنيم. با برزيل، آمريکا و… بازي کرديم و آن موقع بود که رشد کرديم.

پاسور تيم ملي واليبال ايران تصريح کرد: الان مربي خيلي خوب و بزرگي داريم و با اين جوي که در ايران به وجود آمده همه مردم عاشق واليبال شده‌اند. آنها هميشه ما را حمايت و نتايج واليبال را پيگيري مي‌کنند که اين موضوع به ما خيلي انگيزه مي‌دهد تا سخت‌تر کار کنيم. مطمئن باشيد که در آينده بيشتر پيشرفت مي‌کنيم. ما مي‌توانيم خيلي چيز‌ها در مسابقه با تيم‌هاي برزيل، ايتاليا و لهستان ياد بگيريم به خاطر اينکه آنها تاريخچه بزرگ واليبال هستند. هرگاه شما چيزي ياد بگيريد مطمئنا روز به روز پيشرفت مي‌کنيد. اميدوارم در مسابقات جهاني لهستان هم پيشرفت کنيم و موفق شويم.

 هفته هفتم و پاياني ليگ جهاني واليبال از روز گذشته (پنج‌شنبه) 12 تيرماه آغاز شده و به مدت 4 روز ادامه خواهد داشت. تيم ملي واليبال ايران در اين هفته 2 ديدار با لهستان دارد که امشب جمعه 13 و شنبه 14 تير، ساعت 22:45 به ميزباني لهستان برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا