Mihanpostپیشنهاد سردبیرعکسمعماریمعماری ملل

معماری دیدنی و چشم نواز ویلایی جنگلی در گرین واتر آمریکا + عکس

معماری دیدنی و چشم نواز ویلای جنگلی در گرین واتر آمریکا به عنوان معماری خاص و سبکی متفاوت از زمان ساخت آن همواره مورد توجه علاقه مندان به معماری و بخصوص عاشقان زندگی در محیط آرامش بخش طبیعت قرار گرفته است.این خانه در میان درختانی زیبا و در کنار روخانه ای نسبتا آرام ساخته شده و برای مالک آن مکانی بسیار روانتیک برای زمان استراحت ناشی از خستگی کاری آخر هفته خواهد بود. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

معماری دیدنی و چشم نواز ویلای جنگلی در گرین واتر آمریکا اگر چه نمونه هایی کمی از آن در سایر نقاط آمریکا از آن دیده می شود اما رسانه این طور نوشته اند که به تازگی اقامتگاه کوچکی در کنار دریاچه سفید در ۵ مایلی کوه بارانی Rainier ساخته شده که این ویلا یا  اقامتگاه در دل جنگل سرسبزی است که یک فضای فوق العاده را در دل جنگل ایجاد و جنگل نیز به این ویلا روحی تازه و فضایی آرام هدیه بخشیده است.

در توصیف نمای خارجی ویلای جنگلی در گرین واتر نیر باید گفت که نمای خارجی این سازه دیدنی به سبکی امروزی طراحی و ساخته شده و در فضای داخلی آن نیز به بهترین شکل ممکن به اجرا درآمده است.

در بدو ورود این ویلای زیبا نمایی از شومینه فولادی به همراه چوب های انبار شده برای شومینه های زغالی که بیشتر جنبه تزئینی دارد به همراه کله گوزنی که بر سردر  ورودی ویلا و درست روبروی مبلمان چوبی نصب شده است به این ویلا فضایی طبیعی و جنگلی توام با آرامش و احساس بخشیده است.

با هم در میهن پست تصاویری زیبا و دیدنی از ویلای جنگلی گرین واتر آمریکا را تماشا می کنیم.

 

مشخصات پروژه :

معمار: Robert Hutchison Architect

مکان: Greenwater, WA 98022, ایالات متحده آمریکا

تیم طراحی: Robert Hutchison, Scott Claassen, Wenjing Zhang

سال پروژه: ۲۰۱۵

عکاس: Mark Woods

مهندس سازه: Swenson Say Faget

مالک: پیمانکار عمومی

 

منبع   archdaily

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا