گوناگون

مقابله با افراط و تفریط از مهم‌ترین دستاوردهای وزارت اطلاعات است

استاندار چهارمحال و بختیاری مقابله با افراط و تفریط، ایحاد امنیت و ثبات در جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان را از مهم‌ترین دستاوردهای وزارت اطلاعات دانست و اظهارکرد: وزارت اطلاعات با حفظ حقوق شهروندی در همه عرصه ها امنیت و ثبات را ایجاد کرده و مایه بالندگی و افتخار نظام شده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه چهارمحال و بختیاری- قاسم سلیمانی‌ ‌24 مهرماه در جلسه شورای اداری استان به میزبانی اداره کل اطلاعات استان با تبریک سی‌امین سالگرد تاسیس وزارت اطلاعات به سربازان گمنام امام زمان (عج)، به تشریح نقش این وزارتخانه در راستای مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان علیه انقلاب و نظام پرداخت.

وی سیاست‌های اصلی این وزارتخانه را برگرفته از تدابیر کلان حضرت امام(ره)، مقام معظم رهبری و روح کلی قانون وزارت اطلاعات دانست و گفت: دشمن از همان ابتدای شکل گیری انقلاب توطئه‌ها و کینه ورزی‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد و اگر نبود مجاهدت‌های خاموش سربازان گمنام امام زمان(عج) به طور قطع این نظام دوام و ثباتی نداشت.

مقابله جدی با هرگونه توطئه، مهم‌ترین اولویت کاری وزارت اطلاعات است

سلیمانی، تعمیق اقدامات اطلاعاتی در حوزه‌های داخلی و خارجی، توجه به ماموریت‌های ذاتی، تقویت نیروی انسانی و افزایش سطح آگاهی کارکنان مناسب با شرایط روز و آینده، مقابله جدی با هرگونه توطئه و اقدام دشمن و همچنین افزایش تولید فرآورده‌های تحلیلی و توصیفی در خصوص موضوعات امنیتی و اطلاعاتی را از مهم‌ترین اولویت کاری وزارت اطلاعات برشمرد.

وی تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران را مهم‌ترین توطئه دشمنان علیه نظام و انقلاب دانست و افزود: دشمنان با دو هدف براندازی و تجزیه نظام نوپای جمهوری اسلامی اقدام به حمله مسلحانه و تن به تن کردند، اما در برابر سلاح ایمان و اخلاص رزمندگان و نیروهای جان بر کف شکست سخت خوردند.

سلیمانی اظهارکرد: دشمنان، انقلاب اسلامی را یک نظام نوپا و از درون ضعیف و بی‌پایه تصور کرده بودند، بر همین اساس با به کارگیری تمام توان و تجهیزات جنگ ظالمانه و وحشیانه‌ای را به راه انداختند.

استاندار با بیان اینکه طبق فرموده امام راحل(ره) انقلاب ما انفجار نور بود، بیداری و صدای آزادی خواهی امروز ملت‌های جهان را به برکت انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: اکنون غزه، لبنان، فلسطین و سوریه به عنوان حامیان و پشتوانه اصلی نظام ما در جهان قلمداد می‌شوند.

ثبات کنونی در کشور مرهون مجاهدهای سربازان گمنام وزارت اطلاعات است

سلیمانی امنیت، آرامش و ثبات کنونی در کشور را مرهون مجاهدهای سربازان گمنام وزارت اطلاعات دانست و افزود: در شرایطی که تمام کشورهای منطقه و خاورمیانه در اوج ناآرامی و خشونت به سر می‌برند، نظام جمهوری اسلامی ایران در کمال آرامش و امنیت در راستای پیشبرد اهداف و برنامه های خود تلاش می‌کند.

وی مقابله با افراط و تفریط، ایجاد امنیت و ثبات در جامعه و مقابله با توطئه‌های دشمنان را از مهم‌ترین دستاوردهای وزارت اطلاعات دانست و اظهارکرد: وزارت اطلاعات با حفظ حقوق شهروندی در همه عرصه‌ها امنیت و ثبات را ایجاد کرده و مایه بالندگی و افتخار نظام شده است.

سلیمانی تشکیل گروه تروریستی داعش توسط استکبار جهانی در رأس آنها آمریکا را یادآور شد و گفت: هدف آمریکا از تشکیل ائتلاف برای نابودی داعش اتمام تاریخ مصرف این گروهک تروریستی است، چرا که این گروه دیگر در راستای منافع آنها حرکت نمی‌کند.

وی با بیان اینکه گروه تروریستی داعش روی تمام همه جنایتکاران تاریخ را سفید کرده است، افزود: القاعده از دل طالبان و داعش از دل القاعده به وجود آمدند و تروریست پروری در منطقه یکی از سیاست‌ها و نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها و دست پلید و خبیث این کشور در تشکیل داعش و القاعده و طالبان بر همگان مشخص است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با طرح این سوال که وظیفه مسئولان و کارگزاران نظام در قبال مردم چیست؟ گفت: ما خادم مردم هستیم نه یک مسئول پشت میزنشین که چند مدتی در یک مسئولیت حضور داشته باشد و سپس آن موقعیت را ترک و نسبت به مشکلات مردم نیز بی توجه باشد.

با پشت میز نشستن و فاصله گرفتن از مردم مشکلات استان رفع نمی‌شود

وی بیان اینکه آیا با پشت میز نشینی مدیران و مسئولان مشکلات استان برطرف خواهد شد، گفت: به یقین با پشت میز نشستن و فاصله گرفتن از مردم، مشکلات و خلأها در استان حل نخواهد شد، باید در میان حضور پیدا کرد و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

سلیمانی با اشاره به افزایش 1.5 درصدی جذب اعتبارات سال 93 در استان، این مهم را نتیجه رایزنی، تلاش و حضور مسئولان استان در مرکز برای جذب اعتبارات دانست .

وی با اشاره به جذب 200 میلیارد ریالی اعتبارات از محل ماده 10 و 12 و حوادث تصریح کرد: خوشبختانه وحدت رویه بسیار مطلوبی در بین مسئولان برای ارتقاء بیش از پیش استان وجود دارد.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا