گوناگون

مقوله کارآفرینی در کشور نیازمند توجه ویژه مسئولان است

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف مرادلو ظهر یکشنبه در اولین مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایرانی در زنجان افزود: باید در زمینه توسعه کارآفرنی در کشور وحمایت از کارآفرینا برنالمه ریزی جامع صورت بگیرد.

وی ادامه داد:انسان ذاتا کارآفرین خلق شده است و سند آن آیه معروفی است که در آن خداوند می فرماید:انسان نماینده من روی زمین است.

مرادلو  با لحاظ کردن عمر کوتاه انسانها تاکید کرد: انسان باید بداند در حد عمر خود چه کارهایی انجام داده است و چه تعریفی از یک کارآفرین دارد.

مدیرعامل شرکت خالص سازان روی زنجان تاکید کرد: باور های خوب، اعتماد به نفس، عزت نفس، برنامه ریزی، تلاش و کوشش مداوم، هدف مندی، اولویت بندی وجوه مشترک بین همه کارآفینان است که آنان از فعالیت های شبانه روزی و فرصت های پیش آمده استفاده کردند و توانستند به مرحله خود کفایی دست یابند.

 مرادلو استفاده از فرصت های مناسب را یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در کارآفرینی دانست و گفت: استفاده از فرصت جوانی، توکل بر خداوند توانا و شکرگذاری از او، دعای خیر پدر و مادر و مردم، انگیزه انسانها را برای رسیدن به هدف بالا می برد.

وی ادامه داد: موفق ترین کارآفرینان جهان از صفر شروع کرده و 95 درصد آنان حامی برای شروع کار نداشتند که توانستند در ارزش های اجتماعی،سیاسی و اقتصادی تاثیرگذار باشند.

مدیر عامل شرکت خالص سازان روی زنجان از مشکلات عدیده ای که امروزه جوانان در جوامع با آن روبه رو هستند گفت و ادامه داد:جوانان احساس می کنند حتما باید پولی دریافت کنند تا بتوانند خوداشتغالی ایجاد کنند که قطعا اینطور نیست، بنیان کار باید از خود و وقت خود با برنامه ریزی و پشتکار شروع شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا